Rekord?!

Jag är väl ganska hygglig på bira också. På denna filmsnutt drar vi en pint bira ... observera försprånget jag ger till Mille. ;)

http://www.potatoesmc.com/_temp/En_pint_bira.avi

Sen har jag väl ett annat hyggligt rekord. Fångade en gädda på 12,3kg i Söndags. :yoparty

Bifogat

• Bergman_12,3kg_Gadda_01_Liten.jpg
    Bergman_12,3kg_Gadda_01_Liten.jpg
    124.9 KB · Visningar: 73
  • DSCF2611_Liten.jpg
    DSCF2611_Liten.jpg
    130.1 KB · Visningar: 74
Mr B skrev:
Inte klubbade ... fångade, fotade och släppte tillbaka. Sen om det var en säl eller gädda vetetusan. :arsele

Klok kille !
Låt storgäddorna leva,nästa år tar jag den men då väger den 13.kg

Mr B skrev:
Inte klubbade ... fångade, fotade och släppte tillbaka. Sen om det var en säl eller gädda vetetusan. :arsele

Levde valrossen när du släppte tillbaka den menar du? Var du inte rädd att bli biten när du tog andra kortet?

va fan , polarn din tjuvade ju , eller var de du närmast i bild! ... rann ju mer utanför munnen än i ...wtf ... :confused: :gnissla

/M

Mr B skrev:
Jag är väl ganska hygglig på bira också. På denna filmsnutt drar vi en pint bira ... observera försprånget jag ger till Mille. ;)

http://www.potatoesmc.com/_temp/En_pint_bira.avi

Sen har jag väl ett annat hyggligt rekord. Fångade en gädda på 12,3kg i Söndags. :yoparty

chrilla skrev:
Levde valrossen när du släppte tillbaka den menar du? Var du inte rädd att bli biten när du tog andra kortet?

klart den levde annars är det väl ingen idé att släppa tillbaka !?! Och nej, jag var inte rädd för att bli biten på bild två för jag höll i kameran och polaren mätte. ;)

Mar skrev:
va fan , polarn din tjuvade ju , eller var de du närmast i bild! ... rann ju mer utanför munnen än i ...wtf ... :confused: :gnissla

/M

Öhh, vad pratar du om ? Jag ger Mille försprång och det rinner inget utanför min mun iallafall. Sen om Mille spiller lite spelar ingen roll för jag vann ändå ... :)

Det kan ju f-n en blind se att den närmast kameran tjuvar som f-n!
Men det e ju klart sportsligt att ge han lite försprång! :D
/M

Mr B skrev:
Öhh, vad pratar du om ? Jag ger Mille försprång och det rinner inget utanför min mun iallafall. Sen om Mille spiller lite spelar ingen roll för jag vann ändå ... :)

Mr B skrev:
klart den levde annars är det väl ingen idé att släppa tillbaka !?!

Man vet aldrig. Västvärlden mördar och eldar ju upp oskyldigt vete för att hålla spannmålspriserna uppe (jävla mördare!). Jag vet ju inte vad du har för intessen i den globala gäddköttsmarknaden.

Vem vet, du kanske får EU-bidrag för att fånga gammelgäddor trots att du klarar hungern finfint på smågäddor. Då finns ett motiv... så måste det vara!!!

Rekord i konspirationsteori...

Åkt taxi nyårsdagen för över 3000:-

Chauffören var skapligt nojig att vi skulle blåsa han då vi inte hittade på nån bankomat som var öppen förren vi var nästan hemma.

Mr B skrev:
Det var ingen dålig sak!
Första över 10 eller?
Vart och vad fick du den på?

Stoppsladd skrev:
Har inget direkt rekord men cyklade iaf nästan 2km på bakan med min MTB för sådär 12-13 år sedan.

Kan klara av lika mycket som du nu... dock gav jag upp då jag blev för trött och orkade inte fortsätta.

Sen så har jag också klarat av att stegra 60 meter utan att trampa... det du!

ktmjacke skrev:
Han delger oss ju bara SIN version av vad HAN uppfattar som FULL.Står ju inte att han inte druckit nåt sen -88. :rofl

När det till slut bara kommer grön galla ut genom näsan är man inte så himla pigg på att fortsätta festandet, iaf inte den kvällen, inte dagens efter heller... och på den vägen är det. 80% Jäger busgroggat med Elefant, yuk.

Busgrogga 98 oktan med AGP's 108 NOS är roligare! :D

/jubileums till sillen

chrilla skrev:
Finns det nån här som bänkar dubbla sin vikt?

Hur ligger dom till i styrkelyftssammanhang?

125 kg bänk/74 kg pojkkropp= 1,69

värdsrekordet ligger på 279 kg, inneharvare är Joe Mazza USA.
3.74 x egen kroppsvikt, dvs 74,5 kg

ktmjacke skrev:
He he he. :D :tummenupp Man lär ju åka dit på´t till helgen igen är jag rädd.Dags o knoppa nu,ha det. P.s skulle vilja ha receptet på din mammas köttbullar,måste varit dom som fick dig så stark redan som 16-åring :hihi d.s

mycket potatis å död ko, sen är det bara att träna för mycket...... :D

Blivit stoppad av snuten 10 ggr på ett år betalat 4800 kr i böter.... krascha i 170 på moppen utan skydds kläder.. (jag ja vet har jämt det annars... inte då...Iof hade dom inte gjort nåen skillnad i detta fall) o klarade mig med livet i behåll Kroppen var dock ej så jävla fin..... hade :angel vid min sida Körde på en pet flaska! :mad:

Ser ju att vissa skriver om öl o sprit, det är ju bland det tuffaste och manligaste som finns att hetsdricka alkohol, så jag får väl säga att under mina 10 år som inskriven högskolestudent utan att bli nåt vettigt (rekord?) lyckades dricka 40cl vodka på uppskattningsvis 10 sekunder.
Blev faktiskt lite småyr den kvällen.
Till klättringsintresserade så kan jag säga att jag har gjort en frihängande dubbelhandscatch på 120 cm.
Styrkerekorden återkommer jag med när man har blivit lite bitigare.

Oj vad mycke det blev.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back