Hultan skrev:Sorry, ibland kan jag inte låta bli!
Men det var fel lite här och där, såg de efteråt. Ser lite skumt ut.
Det är lungt jag bryr mig inte, vem är perfekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hultan skrev:Sorry, ibland kan jag inte låta bli!

Mr B skrev:Jag är väl ganska hygglig på bira också. På denna filmsnutt drar vi en pint bira ... observera försprånget jag ger till Mille.
http://www.potatoesmc.com/_temp/En_pint_bira.avi
Sen har jag väl ett annat hyggligt rekord. Fångade en gädda på 12,3kg i Söndags.![]()
chrilla skrev:Klubbade 12,3 kg säl menar du?

Mr B skrev:Inte klubbade ... fångade, fotade och släppte tillbaka. Sen om det var en säl eller gädda vetetusan.![]()
Mr B skrev:Inte klubbade ... fångade, fotade och släppte tillbaka. Sen om det var en säl eller gädda vetetusan.![]()
Mr B skrev:Jag är väl ganska hygglig på bira också. På denna filmsnutt drar vi en pint bira ... observera försprånget jag ger till Mille.
http://www.potatoesmc.com/_temp/En_pint_bira.avi
Sen har jag väl ett annat hyggligt rekord. Fångade en gädda på 12,3kg i Söndags.![]()
chrilla skrev:Levde valrossen när du släppte tillbaka den menar du? Var du inte rädd att bli biten när du tog andra kortet?
Mar skrev:va fan , polarn din tjuvade ju , eller var de du närmast i bild! ... rann ju mer utanför munnen än i ...wtf ...![]()
![]()
/M
Mr B skrev:Öhh, vad pratar du om ? Jag ger Mille försprång och det rinner inget utanför min mun iallafall. Sen om Mille spiller lite spelar ingen roll för jag vann ändå ...![]()
Mr B skrev:klart den levde annars är det väl ingen idé att släppa tillbaka !?!
Det var ingen dålig sak!Mr B skrev:Sen har jag väl ett annat hyggligt rekord. Fångade en gädda på 12,3kg i Söndags.![]()
Stoppsladd skrev:Har inget direkt rekord men cyklade iaf nästan 2km på bakan med min MTB för sådär 12-13 år sedan.
ktmjacke skrev:Han delger oss ju bara SIN version av vad HAN uppfattar som FULL.Står ju inte att han inte druckit nåt sen -88.![]()
chrilla skrev:Finns det nån här som bänkar dubbla sin vikt?
Hur ligger dom till i styrkelyftssammanhang?
125 kg bänk/74 kg pojkkropp= 1,69
ktmjacke skrev:He he he.![]()
Man lär ju åka dit på´t till helgen igen är jag rädd.Dags o knoppa nu,ha det. P.s skulle vilja ha receptet på din mammas köttbullar,måste varit dom som fick dig så stark redan som 16-åring
d.s
vid min sida Körde på en pet flaska! |
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |