Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Re kord i sär skriv ning med... ;-)Mr R skrev:Nu till styrke rekord.
När man var aktiv styrke tränare 6:a på 110kg.
Annast så har jag kanske viktminskningsrekord också när jag slutade gymma pga skade runt 16 Kg
Hur mycket tog du efter den uppvärmningen då?Mr R skrev:Nu till styrke rekord.
När man var aktiv styrke tränare 6:a på 110kg

The-PatriX skrev:Ett annat rekord är väll att hallsa en stor stark på ~10sekunder, fy fan vad det svideri hallsen efter det![]()
Hmmmmm!Synd att du inte hann tävla,för då hade du slagit europarekord i knäböj.Men på tävling med domare brukar det sluta lite annorlunda.Själv har jag som 22-årig sistaårsjunior o en vikt av 118 kilo presterat följande serie.(godkända tävlingslyft) böj 280Vegas skrev:det var mycker styrka så då lär väl jag skryta lite...
egen vikt vid tillfället 87,62kg. (tävlingsvikt 82kg)
knäböj: 297 kg
marklyft: 253 kg (med rem)
bänk: 145 kg
ryck: 130 kg
stöt: 145 kg
när jag gjorde detta var jag 16 år gammal, när jag prova 302 kg i knäböj så hade jag sönder knät, så jag har den korta karriären.
inte en tävlig....

andersbrink skrev:Utöver det, har jag varit full sen firmafesten 1988 - slår någon DET rekordet är jag impad!![]()
)Han delger oss ju bara SIN version av vad HAN uppfattar som FULL.Står ju inte att han inte druckit nåt sen -88.chrilla skrev:Kanske dags att söka hjälp?
(felciterat, sorry!)

ktmjacke skrev:Hmmmmm!Synd att du inte hann tävla,för då hade du slagit europarekord i knäböj.Men på tävling med domare brukar det sluta lite annorlunda.Själv har jag som 22-årig sistaårsjunior o en vikt av 118 kilo presterat följande serie.(godkända tävlingslyft) böj 280
mark 285
bänk 215
Hur gammal e du nu.Inte många i sverige som klivit ut med en 300 kilos stång på axlarna överhuvudtaget,så som 16-åring måste det varit sensationellt. Såg just att du va född 73.Såg även att du måste varit grym på sumostilen i marklyft![]()
Men han är väl senior när han tar den vikten,inte 16 år?Oavsett vilket så tycker jag det var väldigt synd att din karriär aldrig fick starta ens då du måste varit en jä..la talang.Men hade du haft rätt coatchning hade du nog inte fått "leka" med dom vikterna vid så tidig ålder heller,då det brukar sluta just så där då.Vegas skrev:nja, Alexander Gromov har ju gjort 307,5 kg & han tävlar i 67,5 kg klassen...
jag skuller ha tävlat men Vadim Zamornikov & han har gjort 370,5 kg...
under 23...ktmjacke skrev:Men han är väl senior när han tar den vikten,inte 16 år?

Ok,junior alltså,fina siffror.Själv e man inte ajour med vilka rekord som gäller ens då jag lade ner styrkelyftet för en herrans massa år sen jag oxå.Gled in på bygge några år istället.Nuförtiden slår man mest ölrekord.Vegas skrev:under 23...

ktmjacke skrev:Ok,junior alltså,fina siffror.Själv e man inte ajour med vilka rekord som gäller ens då jag lade ner styrkelyftet för en herrans massa år sen jag oxå.Gled in på bygge några år istället.Nuförtiden slår man mest ölrekord.![]()

He he he.Vegas skrev:det är dom som räknas!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
d.sHultan skrev:Re kord i sär skriv ning med... ;-)
Som sagt, som bäst åstadkom jag: 171cm 71kg, bänk 127kg.. Min vikt plus 56 kg..chrilla skrev:Finns det nån här som bänkar dubbla sin vikt?
Hur ligger dom till i styrkelyftssammanhang?
125 kg bänk/74 kg pojkkropp= 1,69
Sorry, ibland kan jag inte låta bli!Mr R skrev:och nu kom svenskläraren. Ok noterat, hoppas att du förstod vad jag hade skrivit. Har lagt till det i min meritlista nu.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |