rekommenderar suspensoar

• Thread starter Thread starter IGNJATOVIC
  • Start date Start date
Jag kör med fullt fjång hela tiden, det funkar nästintill lika bra som en stötdämpare.

Amen hallå?!
Om du har värsta bulan så tror kexen att du har hestkük! Sporthoj + hestkük = ligga sej massor.:)

Ja fast nu är det ju så att jag inte har någon sporthoj och det ser snarare ut som att jag har en liten alien som försöker ta sig ut i byxorna och gubbhoj+galen alien = :gråta

vaffan ska man skaffa susp för? Vad har detta med hojande att göra?

Kan nämna att när Troy Bayliss vurpade för en tid sedan och kapade lillfingret, så slog han även i pungen. Enligt egen utsago var smärtan i pungen det enda han kände när han låg och kved på marken. Den överskuggade smärtan av att få lillfingret avkapat. Det säger kanske en del om hur ont det skulle kunna göra.

Kan nämna att när Troy Bayliss vurpade för en tid sedan och kapade lillfingret, så slog han även i pungen. Enligt egen utsago var smärtan i pungen det enda han kände när han låg och kved på marken. Den överskuggade smärtan av att få lillfingret avkapat. Det säger kanske en del om hur ont det skulle kunna göra.

Läste i Two Wheels idag att han upptäckte att fingret gatt av (mosats) när har skulle ta av sig handsken för att ge bort den till en liten kille som fragade om han kunde fa den. Den mosade delen följde med hansken istället för handen när han drog av den.

Fingret kapades och testikeln opererades bort. Susp kan vara bra att ha....

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back