Reklamspråk

Kuritas skrev:
He he... Är det knogmärken i instrumenpanelen på Corollan nu?
Nej då, jag klarar av att kontrollera mig. Istället gjorde jag följande:
Blundade och tänkte, jag kan köra om, jag är inte rädd, jag kan köra om, jag är inte rädd... Sen gjorde jag en vansinnig omkörning i en skymdkurva med möte... Som alltid avslutade jag det hela med att tuta och peka finger åt truckern :mad:

HanneZ skrev:
Som alltid avslutade jag det hela med att tuta och peka finger åt truckern :mad:

Är du galen? Vill du dö? Om du blir förbannad efter 10 minuter bakom ratten, fattar du hur jävla sannolikt det måste vara att en lastbilschaufför råkar ut för totalt psykbryt och jagar dig till världens ände?

McB skrev:
Är du galen? Vill du dö? Om du blir förbannad efter 10 minuter bakom ratten, fattar du hur jävla sannolikt det måste vara att en lastbilschaufför råkar ut för totalt psykbryt och jagar dig till världens ände?
Världens ände är väl ändå att ligga bakom en lastbil o inte komma om?

IT-slang:

kompajla - kompilera
mejla - eposta
save:a - spara
print:a - skriva ut
knacka, hacka - programmera
avlusa - debugga

HanneZ skrev:
Jag fick det imorses när en lastbilschaufför vägrade hålla till höger :mad: :hihi

Jag har ett förslag till dig, kom till stockholm så ska jag ta med dig på en repris av vad som hände i onsdags.
Jag hade som vanligt ätit min anrika middag med anor av förra veckan och bestämde mig för att ge mig ut på Project Boarder Patrol Östermalm som jag gör ibland, vi vaktar kring färjeterminalerna så det inte ska smyga in så mycket snusk från färjorna. (Fan vad jag ljuger, jag åkte och letade efter en påstådd - och numer tilltäppt - smitväg för biltullarna). I alla fall, jag busade runt med min fetingfeta Saab med 170hk i Värtahamnen, bara det är ju rätt fätt så att säga. Och vad händer? Tjena. det är lastning på gång, nu ska det smugglas ut SUV:ar eller vad de gör, det kommer fett med ADR HANPÄÄ och andra mysko lastbilar, och alla vill de in på vägen jag kommer på (blå pil) och de kommer från Lidingövägen (röd pil). Vad tänker jag då: "från vänster - väntar". Sedan tänker jag, att jag kan ju skoja med dem, så jag drar ner takten ordentligt så de börjar köra, men då drar jag på, då får de nita med sina balt-truckar, hihi. Sedan kommer en till, samma sak. Hihihihihihi. Sedan märkte jag att Billström satt upp en grind där jag skulls smita från biltullarna, men det är en annan story so to speak. The grind has to go, yes indeed.

Bifogat

• delete värta.JPG
    delete värta.JPG
    78.2 KB · Visningar: 49
Markus skrev:
Jag har ett förslag till dig, kom till stockholm så ska jag ta med dig på en repris av vad som hände i onsdags.
Jag hade som vanligt ätit min anrika middag med anor av förra veckan och bestämde mig för att ge mig ut på Project Boarder Patrol Östermalm som jag gör ibland, vi vaktar kring färjeterminalerna så det inte ska smyga in så mycket snusk från färjorna. (Fan vad jag ljuger, jag åkte och letade efter en påstådd - och numer tilltäppt - smitväg för biltullarna). I alla fall, jag busade runt med min fetingfeta Saab med 170hk i Värtahamnen, bara det är ju rätt fätt så att säga. Och vad händer? Tjena. det är lastning på gång, nu ska det smugglas ut SUV:ar eller vad de gör, det kommer fett med ADR HANPÄÄ och andra mysko lastbilar, och alla vill de in på vägen jag kommer på (blå pil) och de kommer från Lidingövägen (röd pil). Vad tänker jag då: "från vänster - väntar". Sedan tänker jag, att jag kan ju skoja med dem, så jag drar ner takten ordentligt så de börjar köra, men då drar jag på, då får de nita med sina balt-truckar, hihi. Sedan kommer en till, samma sak. Hihihihihihi. Sedan märkte jag att Billström satt upp en grind där jag skulls smita från biltullarna, men det är en annan story so to speak. The grind has to go, yes indeed.
Extremt ballt, jag va o virrade precis där senast när jag var på väg till Prisextra. Sugig jävla kyckling dom har där föresten.

HanneZ skrev:
Extremt ballt, jag va o virrade precis där senast när jag var på väg till Prisextra. Sugig jävla kyckling dom har där föresten.

Ja, då var du ju en bit därifrån så att säga. :hihi
Kycklingen, Ivars, rular för övrigt. Ska aldrig mer köpa svensk äcklig torr trist jävla trådig kyckling sedan jag hittade dessa danska broilers, fett med marinerade i vatten to gain the saftighet.

Markus skrev:
Ja, då var du ju en bit därifrån så att säga. :hihi
Kycklingen, Ivars, rular för övrigt. Ska aldrig mer köpa svensk äcklig torr trist jävla trådig kyckling sedan jag hittade dessa danska broilers, fett med marinerade i vatten to gain the saftighet.
Va fan, markera genast ut prisextra på kartan.

Fett, jag kör mest på fisk just nu.

HanneZ skrev:
Va fan, markera genast ut prisextra på kartan.

Fett, jag kör mest på fisk just nu.
Fisk är sååååå non-hetero.
Här har du kartan till närmsta Prisxtra.

Bifogat

• delete värta2.JPG
    delete värta2.JPG
    102.5 KB · Visningar: 64
Markus skrev:
Fisk är sååååå non-hetero.
Här har du kartan till närmsta Prisxtra.
Ahaaaa, det där förklarar varför det tog så jävla lång tid att komma dit men bara 2 min att åka tillbaka!!! GPS-JÄVEL :mad:

"Adrenalin till din motor" får en stor :rolleyes: av mig. Snyggt jobbat där Shell, det är exakt så det funkar.

köper inget schampoo som inte är utvecklat av "vitamininstitutet i Schweiz".... :rolleyes: de har järnkoll där...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg