Reklamrulle för nya MV Augusta F4 1000 R

Skolda

Medlem
Gick med
2 May 2007
Hoj
Ducce SF 1098 S
En sexig, lite annorlunda reklamrulle. Påminner lite om "My MC video". :)
Hojen i sig är ju ruskigt fin!
Finns det någon som tävlar med dessa i sverige?
[YOUTUBE-ID]s4kJqTiL38k[/YOUTUBE-ID]

Må personen som är ansvarig för den där reklamen aldrig mer få jobba med det igen.
Men fin hoj ja! ^^

Haha ja, kan bara hålla med. Riktigt b-film över det hela. Kändes som det var skrivet av en 12-åring (vilket det säkert var också). DET SKA VARA LASRAR OCH HELIKÅPPTER!!!1)'

Hheheh

Undra vad MV har för budget för reklam??
Det kanske:fyllisar under planeringsmötet..
Eller så var:hördu :öl

Så om jag köper denna hoj kommer en superhet pangbrud komma hem till mig och försöka sno den? Det är spikat och klart!

Jag gissar på att också reklammakarna är från Italien, vilket märks. I sydeuropa och framförallt Italien verkar man ha en ytterst konstig smak när det gäller reklam och det gör att den av någon anledning alltid känns väldigt billig.

Näe konsultera ICA-Stig för fan!:yoparty

Så om jag köper denna hoj kommer en superhet pangbrud komma hem till mig och försöka sno den? Det är spikat och klart!

Nejnej för fasen. Det är ju hon som levererar den!
-Förutsatt att du har ett slott och åker helikopter vilket helt tar udden av att skaffa en MV Agusta. Jaa om det inte vore för bruden då:tuttar

Få se nu....Bell Jet Ranger eller MV...Hmm:va:D

Haha ja, kan bara hålla med. Riktigt b-film över det hela. Kändes som det var skrivet av en 12-åring (vilket det säkert var också). DET SKA VARA LASRAR OCH HELIKÅPPTER!!!1)'

Det eller så var det en mediestudent kryogeniskt frusen under tidigt nittiotal upptinad enbart för denna reklam. Med fria tyglar.

Få se nu....Bell Jet Ranger eller MV...Hmm:va:D

Inte en Jet Ranger. Den ser mycket lik ut en Agusta A109.Vore ju korkat att flyga något annat än en Agusta i en reklam video för MV. Som dom flesta säkert vet så var Agusta i huvudsak en flygtillverkare som även gjorde motorcyklar. Nu görs ju hojarna i och för sig av Cagiva.

Tycker för övrigt att hojen är bra mycket snyggare än något som kommit från Japan.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT