Reklamfilm för amerikansk clubracing...

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
...och en duktigt snygg produktion enligt min ringa åsikt. Man blir ju inte mindre sugen...

[YOUTUBE-ID]EglLi6nZnZU[/YOUTUBE-ID]

Riktigt cool! Massa goa onboards och "close-shave" racing! Nice.
Men.... jag behöver en filmsnutt med lite färre krascher och utan mr cool som dillar om sina ideeer om att vinna. Jag ska ut på skolor och prata trafiksäkerhet och att leva livet, och behöver en filmsnutt som visar racingens bästa sidor. Har tidigare visat Trailern till Faster http://www.youtube.com/watch?v=tEMmKyR11yM
som ju är en cool snutt också men liiiiite mycket krascher.
Några förslag?

Tyvärr kommer jag inte på någon racetrailer så här på rak arm.

Är Du inte allt för avogt inställd till SMC och om det nu handlar om trafiksäkerhet kommer väl HighFidelitys filmer från Kemora mig till minnes, en post med genväg till filmerna hittar Du här.

...jag behöver en filmsnutt med lite färre krascher och utan mr cool som dillar om sina ideeer om att vinna. Jag ska ut på skolor och prata trafiksäkerhet och att leva livet, och behöver en filmsnutt som visar racingens bästa sidor...

Här tänkte jag komma och säga att du snott min länk Roffe men du var ju först. :D

Tyvärr kommer jag inte på någon racetrailer så här på rak arm.

Är Du inte allt för avogt inställd till SMC och om det nu handlar om trafiksäkerhet kommer väl HighFidelitys filmer från Kemora mig till minnes, en post med genväg till filmerna hittar Du här.

Njaeee, det var inte den typ av film jag menade. "Faster"-trailern jag länkade till tidigare är helt kanon, introt när 500gp-racern kommer mot kameran är makalöst! Jag vill att folk 15-åringarna ska fatta vad det är man håller på med, och varför!! Men, det är liiiite mycket krascher...

Mmm, anade nästan det. Faster är för övrigt en kanonfilm hela den, synd bara att alla racetrailers nödvändigtvis ska innehålla så många vurpsekvenser... Jag vet att NiklasiNorr har hyfsad koll på filmsidan, dra iväg ett PM till honom och hälsa från mig:)

Njaeee, det var inte den typ av film jag menade. "Faster"-trailern jag länkade till tidigare är helt kanon, introt när 500gp-racern kommer mot kameran är makalöst! Jag vill att folk 15-åringarna ska fatta vad det är man håller på med, och varför!! Men, det är liiiite mycket krascher...

Last edited:

Om du menade den sista jag la in så är den HELT KANON! Jag sitter framför skärmen och kvider "Nu tar jag dig din jävel....... Neeeeeeeej, jag vågade inte!!!!!!!!!!:huvet. Men nästa kurva ska du få, nuuuuuuuu, nuuuuuuuuuuuuu, NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU fick du!!!!!!!!!! Hahahaha, eat my dust asshole
osv"

:tummenupp:)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka