sportarn
Team Gasar tills det rasar!
nä inte i våra ögon. Det liknar med att göra samhället en tjänst.Tojje skrev:2082293kanske de men fan vet om inte de räknas som mutor då![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nä inte i våra ögon. Det liknar med att göra samhället en tjänst.Tojje skrev:2082293kanske de men fan vet om inte de räknas som mutor då![]()
kurre3 skrev:2082284
Edit: Angående mamma.. OBS OBS!
Ja jag bor hemma igen, men bara tillfälligt![]()
Lynn skrev:2082248men från 1 juni skulle väl bötesbeloppen dubblas, eller var det tidigare???![]()
Kan ju bli dyrt då om man blir stoppad en massa gånger![]()
Stefanp skrev:2082532det är ju bara att vänta o se, det lär inte dröja länge innan den första böteslappen är utskriven för detta oerhörda brott.
Lynn skrev:2082591Troligen...![]()
Har inte beställt den lilla skylten än... men den kommer...![]()
Stefanp skrev:2082599jag har en liten skylt som farbror polis synare förra sommaren ,, men jag klarade mig,,
sportarn skrev:2082290japp för kaj är inte alls glad på ungdomar på hojar. antagligen så släpper väl inte frugan till där hemma så han måste avreagera sig på stackars mc-åkare.
Hmmm, man kanske skulle ordna nån liten trevlig tjej åt honom som gör honom nöjd då kanske han lämnar oss ifred.![]()
Jo det är väl det som är risken. Gubben är så där glad på alla hojåkare.PutteLiten skrev:2082608Kaj måste stoppa hojen![]()
sportarn skrev:2082649Jo det är väl det som är risken. Gubben är så där glad på alla hojåkare.
Bättrar väl inte på det hela när det är flera som lämnar gubben bakom sig när dom inte alls är så sugna på att stanna.![]()
Har ni god påläggskorv hemma?kurre3 skrev:2082284Edit: Angående mamma.. OBS OBS!
lorkan skrev:2082664Haha, får en skåning fråga vem Kaj är ? Hamrén är en sthlmpolis väl ? Eller är det Kaj Hamren som det finns några trådar om som jobbar i Halmstad ?
By the way, räknas exakt alla miniskyltar som ingen skylt alls ?![]()
PutteLiten skrev:2082684Kaj är Halmstads svar på Hamrén...
Om du kör en helt nyutplockad hoj, direkt från fabriken. och håller prick laglig fart, så kommer du fortfarande få en bot för något. Frågan är bara vad...
Helt psykopolis...![]()
![]()
Men, jag tror de som faktiskt fortfarande bor i Kaj-landet har mer att berätta...![]()
kurre3 skrev:Edit: Angående mamma.. OBS OBS!
K-Micke skrev:2082510Skruva fast skylten för fasen. Förra året på en bankörning var det en som tappa skylten, den for upp och spräckte visiret på den som låg bakom. Inte populärt.
Bearing skrev:2082668Har ni god påläggskorv hemma?
R1 racer skrev:Sådant kallas skenförsäkring!
Vet ej vad jag ska säga.......hoppas det inte händer något för då står du säkerliggen där med lång näsa utan ersättning från bolaget.
stronzo skrev:2085761Du vet om att moi betyder "mig" eller "jag" på franska, va? Varför skulle han
bli utan ersättning när hojen står på honom själv?
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|