Regskylten bortblåst...

Skruva fast skylten för fasen. Förra året på en bankörning var det en som tappa skylten, den for upp och spräckte visiret på den som låg bakom. Inte populärt.

Lynn skrev:
2082248 men från 1 juni skulle väl bötesbeloppen dubblas, eller var det tidigare??? :va

Kan ju bli dyrt då om man blir stoppad en massa gånger :huvet

det är ju bara att vänta o se, det lär inte dröja länge innan den första böteslappen är utskriven för detta oerhörda brott.

Stefanp skrev:
2082532 det är ju bara att vänta o se, det lär inte dröja länge innan den första böteslappen är utskriven för detta oerhörda brott.

Troligen... :hihi
Har inte beställt den lilla skylten än... men den kommer... :banana

Lynn skrev:
2082591 Troligen... :hihi
Har inte beställt den lilla skylten än... men den kommer... :banana

jag har en liten skylt som farbror polis synare förra sommaren ,, men jag klarade mig,,

Stefanp skrev:
2082599 jag har en liten skylt som farbror polis synare förra sommaren ,, men jag klarade mig,,

Man kan klara sig.... :tummenupp

Sambon hade liten skylt som även satt felplacerad.. fick böter för att han "inte hade" någon skylt.. :huvet

sportarn skrev:
2082290 japp för kaj är inte alls glad på ungdomar på hojar. antagligen så släpper väl inte frugan till där hemma så han måste avreagera sig på stackars mc-åkare.
Hmmm, man kanske skulle ordna nån liten trevlig tjej åt honom som gör honom nöjd då kanske han lämnar oss ifred. :rolleyes:

:mattias :4skrika
Kaj är inte så noga med det där "ungdomar" heller.

Kaj ser en hoj
Kaj ser rött
Kaj måste stoppa hojen
Kaj brys sig inte om ifall någon dör
Kaj måste stoppa hojen :rock

:rolleyes:

Last edited:
PutteLiten skrev:
2082608 Kaj måste stoppa hojen :rock
Jo det är väl det som är risken. Gubben är så där glad på alla hojåkare.
Bättrar väl inte på det hela när det är flera som lämnar gubben bakom sig när dom inte alls är så sugna på att stanna. :hihi

sportarn skrev:
2082649 Jo det är väl det som är risken. Gubben är så där glad på alla hojåkare.
Bättrar väl inte på det hela när det är flera som lämnar gubben bakom sig när dom inte alls är så sugna på att stanna. :hihi

Haha, får en skåning fråga vem Kaj är ? Hamrén är en sthlmpolis väl ? Eller är det Kaj Hamren som det finns några trådar om som jobbar i Halmstad ? :D

By the way, räknas exakt alla miniskyltar som ingen skylt alls ? :va

lorkan skrev:
2082664 Haha, får en skåning fråga vem Kaj är ? Hamrén är en sthlmpolis väl ? Eller är det Kaj Hamren som det finns några trådar om som jobbar i Halmstad ? :D

By the way, räknas exakt alla miniskyltar som ingen skylt alls ? :va

Kaj är Halmstads svar på Hamrén... :lol

Om du kör en helt nyutplockad hoj, direkt från fabriken. och håller prick laglig fart, så kommer du fortfarande få en bot för något. Frågan är bara vad... :lol

Helt psykopolis... :näsblod :brinnerup

Men, jag tror de som faktiskt fortfarande bor i Kaj-landet har mer att berätta... :hihi

Den måste ha lossnat säger jag då o då..(har tendens o bli stoppad minst11gr per säsong=))
Inte funkat hitills men hoppet återstår!
400kr o man får montera på den!

PutteLiten skrev:
2082684 Kaj är Halmstads svar på Hamrén... :lol

Om du kör en helt nyutplockad hoj, direkt från fabriken. och håller prick laglig fart, så kommer du fortfarande få en bot för något. Frågan är bara vad... :lol

Helt psykopolis... :näsblod :brinnerup

Men, jag tror de som faktiskt fortfarande bor i Kaj-landet har mer att berätta... :hihi

Jag vill höra MERA.. :D

I Klippan vet de inte mycket om trafikregler, de bryr sig inte särskilt mycket om trafikregler överhuvudtaget, så länge man inte kör alldeles på tok för fort i närheten av dom. Men Klippan är litet och här jobbar typ 8 poliser deltid lr ngt..

K-Micke skrev:
2082510 Skruva fast skylten för fasen. Förra året på en bankörning var det en som tappa skylten, den for upp och spräckte visiret på den som låg bakom. Inte populärt.

Vill slippa borrandet.. Han skulle ha tagit bort skylten vid bankörningen kan man ju tycka när han ändå hade kardborr?!

Bearing skrev:
2082668 Har ni god påläggskorv hemma?

Jodå! Och gurkan är alltid färsk! :tuttar Jag reser 2/3 av året och då är det ju surt att sitta på månadshyra förstår han... :tungan

OCH HOJEN STÅR PÅ MOI!

OCH HOJEN STÅR PÅ MOI![/QUOTE]

Ledsen för mitt tidigare inlägg,ändrar det.

Här nere brukar vi kalla mamma för moi eller moian,mojan osv
Lite skåne slang kanske :)

Så hade ingen anning att det var Franska,moi= mig :4skrika

Last edited:
R1 racer skrev:
Sådant kallas skenförsäkring!
Vet ej vad jag ska säga.......hoppas det inte händer något för då står du säkerliggen där med lång näsa utan ersättning från bolaget.

Du vet om att moi betyder "mig" eller "jag" på franska, va? Varför skulle han
bli utan ersättning när hojen står på honom själv?

stronzo skrev:
2085761 Du vet om att moi betyder "mig" eller "jag" på franska, va? Varför skulle han
bli utan ersättning när hojen står på honom själv?

Ledsen för mitt tidigare inlägg,ändrar det.

Här nere brukar vi kalla mamma för moi eller moian,mojan osv
Lite skåne slang kanske

Så hade ingen anning att det var Franska,moi= mig

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...