jönsson
Guest
Hur får man tag i en liten regskylt som är godkänd fabror blå jagar mig med blåslampa för tillfället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nja, enda undantaget som finns för reggskyltar är för bilar, i vissa fall så är det godkänt att använda sk. USA-skyllt.. dvs lite mindre... men för cyklar vet jag inte...valentinic skrev:de enda skyltarna som är godkända är de från vägverket. Standard size alltså. Eller finns det undantag som med allt annat?
Kolla på dekaltrim.nu dom gör sjyssta skyltar med reflex och allt så den är precis som den riktiga, men ändå inte laglig men polisen kanske har överseende med den om man har tur....nicke skrev:nja, enda undantaget som finns för reggskyltar är för bilar, i vissa fall så är det godkänt att använda sk. USA-skyllt.. dvs lite mindre... men för cyklar vet jag inte...
Satan vad jag är trött på alla jävla gnälltrådar, har du sett skyltarna på t.ex tyska och engelska hojar? Stora som lunchbrickor för fan.tassen skrev:Jätte trist att man inte får göra som i Frankrike......
Blablablabla
PutteLiten skrev:De är inte godkända. De tar helt enkelt och hsotar upp 400kr varje gång länsman vill så.![]()
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller