Regskylt fram?

VA? Svaret på frågan om hur man jobbar för säkrare räcken är att sätta en regskylt fram?! Vad är det för svamp de röker?

Vem testar att sätta på en främre skylt och krascha in i ett vajerräcke? :banana
Förhoppningsvis infrastrukturministern :yoparty:yoparty

Då kastar jag in ett förslag i trafikdebatten jag vill att alla cyklar registreras, får regskylt både fram och bak och cyklisterna ska också ha ägaransvar.
Nu snackar vi :fakta

Hur ska de placeras på sporthojar? :O

Politik.... :S

VA? Svaret på frågan om hur man jobbar för säkrare räcken är att sätta en regskylt fram?! Vad är det för svamp de röker?

Vem testar att sätta på en främre skylt och krascha in i ett vajerräcke? :banana
Förhoppningsvis infrastrukturministern :yoparty:yoparty

Precis. Har hon hjärnblödning två gånger om?
Först ger hon ett sånt jävla icke-svar på en fråga på ett sätt som bara en politiker kan. Det är vi ju iofs vana vid, men att sedan själva icke-svaret är så urbota korkat är ju liksom grädden på moset.

Ni förstår väl att reg-skylten kommer vara så stooooor att luftmotståndet gör att man inte kan köra så fort... :banana

Skämt åsido, fy fasen vad urbota dumt förslag. :huvet

Ser inte problemet. Kan ju göras som dekal som klistras på

Någon som känner till ett land där detta är krav idag? Eller ska den feministiska trafikpolitiken vara världsledande även på detta område? Jämför gärna med den feministiska utrikespolitikens otroliga framgångar...:fyllisar

Någon som känner till ett land där detta är krav idag? Eller ska den feministiska trafikpolitiken vara världsledande även på detta område? Jämför gärna med den feministiska utrikespolitikens otroliga framgångar...:fyllisar

Har sett videos på youtube där sporthojar har en regplåt som sitter på ett fäste som är monterat i kåpglasets skruvar. Mycket fult, men full möjligt att lösa problemet så.
Annars är ju det egentligen rätta sättet att lösa det en transponder som alla som så önskar kan läsa av.

I asien har iallafall en del länder krav på regskylt fram vet jag.

Jag tycker hennes svar är ett perfekt exempel på hur det enda som finns i huvudet hos våra politiker och tjänstemän är fartkameror. Det är verkligen det enda de tänker på.

Var det inte snack om att det skulle bli lag på det förut för något år sedan? Eller minns jag helt galet :confused: :va

Ägaransvar är ju något som garanterat kommer att komma iaf.
Inte så kul men knappast oväntat.

God fråga..
(Ordf i trafikutskottet, (v), innehar fö inte ens ett körkort)
Anledningen är nog till 95% att plåtpoliserna ska kunna läsa skyltar även på mc

Var det inte snack om att det skulle bli lag på det förut för något år sedan? Eller minns jag helt galet :confused: :va

Det är en käpphäst som verkar tas upp av något blockmongo varje år. Nu när miljötalibanerna sitter i regeringsställning så ska det dessutom utredas. Igen.

Det är en käpphäst som verkar tas upp av något blockmongo varje år. Nu när miljötalibanerna sitter i regeringsställning så ska det dessutom utredas. Igen.

Äää vadå, får de som de vill så kan du säkert bli av med körkortet efter att du fått din hoj stulen och tjuven bränner förbi en fartkamera i 200 blås!

Back