Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har ingen betydelse vilken kw som står på pappret. F-bolagen går efter ursprungseffekt!Freddeboy skrev:Nån som har regnr på en 98:ans R1 som är reggad som 55 kw?
Tack på förhand
sportarn skrev:Har ingen betydelse vilken kw som står på pappret. F-bolagen går efter ursprungseffekt!
sportarn skrev:Har ingen betydelse vilken kw som står på pappret. F-bolagen går efter ursprungseffekt!

Anledningen till att de har lägre premiekostnad är för att de börjar bli gamla, finns inte så många 98Freddeboy skrev:Hört att 98rna är reggade som 55kw från början och har klart lägre premiekostnad.. finns ju folk på forumet som har så.

Edvardsson skrev:..no one?
JAg frågade samma sak och dom sa att det inte gick och att många testade, Bara bita i den sura yxan o kasta äpplet i sjönChii skrev:Om du lyckas få tag på städerskan på försäkringsbolaget går detJAg frågade samma sak och dom sa att det inte gick och att många testade, Bara bita i den sura yxan o kasta äpplet i sjön

Edvardsson skrev:Så om jag förstår rätt menar du att den är just nu strypt och att han jag köpte den av lurade mig? Hoppas verkligen inte. Kosta pengar at ta bort strypningen![]()
Edvardsson skrev:Så om jag förstår rätt menar du att den är just nu strypt och att han jag köpte den av lurade mig? Hoppas verkligen inte. Kosta pengar at ta bort strypningen![]()
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem