Regndäck

Mantorp går ju bra mkt fortare än Kk vilket alltid har betydelse för mig och bara pga storleken så blir det fler platser att gå hårt på gas vilket kan vara nervöst. Dock kan jag medge att snabbvänstern under bron på Kk borde vara rätt läskig i regn.

Korrekt, det bildades en rätt stor pöl i tangentens riktning på yttern som var hemskt obehaglig att passera när jag bommade linjen ett av varven. Motivationshöjare att sikta noga på apex och sedan kvarnen tyckte jag.
 
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Back
Top