Bodströms fråga är obesvarad för övrigt. Någon annan?
Jag tyckte jag besvarade din fråga översta stycket i mitt inlägg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...
Edit; när vi ändå har en tråd med några av det gamla gardet redan samlade; Uppfattade jag Leijonborgs senaste utspel som att han skulle tillsätta nån sorts grupp människor som skulle avgöra vad 'bra underhållning' var, och se till att det kom mer sådant i media? Det var väl något om det i helgen/förra veckan, men jag missade det.
Uppfattade jag Leijonborgs senaste utspel som att han skulle tillsätta nån sorts grupp människor som skulle avgöra vad 'bra underhållning' var, och se till att det kom mer sådant i media? Det var väl något om det i helgen/förra veckan, men jag missade det.
På samma tema säger Bodström:
- Samtidigt frågar jag kritikerna, hur ska vi göra i stället med personer som misstänks för terrorism? (GP 17/12)
Det är en berättigad fråga, man kan gnälla i all oändlighet men så länge man inte bidrar till lösningen kanske man ska välja höjden på hästen med större omsorg?
Jobba polisiärt och anklaga folk formellt och presentera anklagelserna för dem tror jag hade varit bra. The american way och så.... ehhh.. vänta nu...
Edit; när vi ändå har en tråd med några av det gamla gardet redan samlade; Uppfattade jag Leijonborgs senaste utspel som att han skulle tillsätta nån sorts grupp människor som skulle avgöra vad 'bra underhållning' var, och se till att det kom mer sådant i media? Det var väl något om det i helgen/förra veckan, men jag missade det.
Var det inte du som gnällde om påstådda hot? Om du inte oroar dig för klimatförändringar så oroar du väl dig inte för terrorister heller?
Han skrattade i 5 minuter, sen sa han "ingen kommentar..."
Ta det som ni vill...
/Danne
bredbandskunderna får betala kostnaderna
Avlyssning dyrt för operatörerna
75 miljoner kronor. Det blir notan för operatörerna om regeringens förslag om nya signalspaningsregler går igenom.
Förslaget granskas nu av lagrådet och en slutgiltig proposition är planerad att lämnas till riksdagen den 8 mars.
http://computersweden.idg.se/2.139/1.93790
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden