krille krokodil
turbo efter hoj eller hoj efter turbo,hm
Bearing skrev:Det finnns två sätt:
1. Du svarar på två personers inlägg i tät följd, då läggs det andra inlägget in i det första.
2. Du kopierar in citatet, markerar det och trycker på. Sedan lägger du in namnet i qoute-tagen. (skriver in =namn mellan QUOTE och ] )![]()
Nej det här med "dubbelsvar" får jag träna på, funkar inte än

Agent Apelsin skrev:Fy fan vilken sevice!![]()
Kommer du förbi linköping bjuder jag på kaffe å bullar.![]()
Bara bulle och kaffe är värt en resa till linköping, tackar tackar!!

Robban_C skrev:Klicka "Svara" på det ena, kopiera hela texten och backa tillbaks, klicka "Svara" på nästa och klipp in det första citatet.
Eller högerklicka på det första och välj "Öppna länk i nytt fönster" och sen kopiera texten. Gå tillbaks till det ursprungliga fönstret och klicka på "Svara" på nästa inlägg. Kopiera in det första citatet osv.
För övrigt väntar jag spänt på fortsättningen av tråden.
Och hur fel det än är så tror jag att Anders har en poäng i att det underlättar att vara lite "äldre/grånad". Och att man dessutom är igenkänd hos den lokale SBP och nu menar jag inte igenkänd i negativ bemärkelse. Är man där några ggr per år men bilar/hojar som alltid är i rätt gott skick så har man så att säga halva inne. Men det är ju inte så lätt att komma dit från noll så att säga.
Edit: Öppna kort är nog alltid bra. När besiktningsmannen frågar hur mycket effekt knarren ger så svarar man arligt att den ger 220 hk på fullt laddtryck (även om den nu ger 320 men det är en annan sak) men att den i nuvarande utförande bara ger 132 hk vid 0,1 bar eftersom man inte vill lägga ansvaret för att godkänna 220 hk på SBP-snubben. Att försöka med att den alltid bara kommer att ge 132 hk går inte, vad man än tycker om dom så är dom inte sååå korkade.
Och ja, 220 eller 320 kanske inte är fullt öppna kort men det är i alla fall siffror som är någorlunda rimliga. En 1100 som ger 132 hk med turbo låter inte fullt så rimligt.
Ahhhhhh, det är därför det blir fel!!
Man är en smärt 37åring jajaaaaaa

Du har klart en poäng där, kontentan är alltså: ljug lite grand så går det

Ja, jag kan köpa det, min flickvän gör så mot mig och det.......fungerar ju

Men vafan fick jag inte till ett "trippelsvar" här

Last edited: