redo för sommaren, KTM 125 EXC SM

ohh vafin. Älskar den looken på kröken. Får bli nått liknande när man har pengar över (när grisar flyger).

Edit: Nån skillnad i ljud samt effekt kiel?

svårt att säga då det var jävligt längesen jag hade på orginalröret, men den låter lite bättre med detta, + lite rappare, men då får man inte glömma att jag fortfarande har orginalljuddämparen. för att de skall lira till 100% så ska man ha tillhörande dämpen.

om man inte ska tävla så duger orginal bra i hårdaste läget :tummenupp

stämmer nog bra det där, din fjädring är väl anpassad för motardåka? och hur går det med hojen förövrigt?

Last edited:
svårt att säga då det var jävligt längesen jag hade på orginalröret, men den låter lite bättre med detta, + lite rappare, men då får man inte glömma att jag fortfarande har orginalljuddämparen. för att de skall lira till 100% så ska man ha tillhörande dämpen.

stämmer nog bra det där, din fjädring är väl anpassad för motardåka? och hur går det med hojen förövrigt?

nix jag tror det är orginal fjädring :) jag har skickat iväg grejerna för kontroll

2898733 Hade du tänkt dig moppefälgar då? för dom har väl 130bak. jag har 4,25 fälg med 160/60-17 bak tror jag..

inte kollat runt så mkt, men ett par med stålskena i, kollat lite på ktms egna org, men de finns säkert bättre alternativ. du kanske har något tips? :gnissla
Går att ha 160/69 17 på derbies fälgar, redan testat det :hihi

2895576 dock är ju den svart vita beringer kombon mest porr... vill ha :D
Fan den har jag nog inte sett. :va Nån bild på den kanske? :)
Förövrigt så är det inget fel på den "vanliga" guldeloxerade heller... :drool

2900225 Går att ha 160/69 17 på derbies fälgar, redan testat det :hihi
Hahaha. :hihi Ju fetare däck, desto mer respekt! Så funkar moppevärlden. :hihi

Last edited:
Fan den har jag nog inte sett. :va Nån bild på den kanske? :)
Förövrigt så är det inget fel på den "vanliga" guldeloxerade heller... :drool

Hahaha. :hihi Ju fetare däck, desto mer respekt! Så funkar moppevärlden. :hihi

Nä det är sant, inget fel på den guldeloxerade, men en kompis har den :D

Här är den jag menade tewdie:yoparty
305_DSC02668.jpg

2900447 Nä det är sant, inget fel på den guldeloxerade, men en kompis har den :D

305_DSC02668.jpg
Jaha, nu när jag ser den vet jag ju vilken det är, kopplade inte riktigt innan bara. :hihi

Förövrigt hade jag inte tackat nä till en polare med en sån hoj, mina kompisar kör mest moppe. :( Dock finns det en mojlighet att en av dem köper Mito strax. :banana

Jaha, nu när jag ser den vet jag ju vilken det är, kopplade inte riktigt innan bara. :hihi

Förövrigt hade jag inte tackat nä till en polare med en sån hoj, mina kompisar kör mest moppe. :( Dock finns det en mojlighet att en av dem köper Mito strax. :banana

Gött, det är alltid roligt att ha någon att köra med :)

Hade du tänkt dig moppefälgar då? för dom har väl 130bak. jag har 4,25 fälg med 160/60-17 bak tror jag..

inte kollat runt så mkt, men ett par med stålskena i, kollat lite på ktms egna org, men de finns säkert bättre alternativ. du kanske har något tips? :gnissla

hehe de e ju oxå moppe fälg;) 5 tum ska de va haha:yoparty

Nä det är sant, inget fel på den guldeloxerade, men en kompis har den :D

Jag tycker inte skivor utan kylningshål är så snyggt. Men den färgkombinationen samt bromsoket var fanimej brutalt. :yoparty

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla