Redo för säsongen 2004

ZoulFly skrev:
Jag har svårt att bestämma mig för vad jag tycker är bäst. På vissa sätt vore det skönt med fri tid på banan så man just kan hålla på och skruva och testa lite. Risken är bara att man har svårt att satsa riktigt ordentligt. Fördelen med just fasta pass är att då kan man ladda maximalt inför dessa. För min del är det ändå så att jag behöver jobba upp en ganska tappar adrenalinnivå för att verkligen ligga på och ge det där sista. Mot detta står ju vissa teorier om att man ska hellre köra mycket, inte jaga tider så mycket utan mer köra för att få ett bra flyt...och jag blir glad bara jag får köra så det löser sig nog :)

Du, jag garanterar dig att om du och jag äker ut tillsammans och kör på kapp så kommer det nog att bli skärpning och adrenalin och laddning till 110%.... det kan jag lova åtminstonde för min egen del. Jag kommer aldrig, aldrig aldrig att acceptera att bli omkörd av DIG någon mer gång :tungan
 
magnus_moss skrev:
Förresten har jag avstyrt skidsemestern med familjen v. 15 så nu kan vi åka till Val de Vienne med danskarna! Om det inte blir något Brno vill säga...

Brno???
När är det? Vad kosta?
Ja vill osså? :)
 
magnus_moss skrev:
Du, jag garanterar dig att om du och jag äker ut tillsammans och kör på kapp så kommer det nog att bli skärpning och adrenalin och laddning till 110%.... det kan jag lova åtminstonde för min egen del. Jag kommer aldrig, aldrig aldrig att acceptera att bli omkörd av DIG någon mer gång :tungan

Sant...och överraskande nog så gäller samma sak här...tänker ju inte släppa förbi mig några juniorer i onödan :D
 
Bennybåge skrev:
Brno???
När är det? Vad kosta?
Ja vill osså? :)

Det är inte riktigt klart än. Har pratat med en 125cc-kille som heter Jonny som var där ifjol och allt var såååååå bra. Han ska kontakta mig när han vet mer. Jag hör av mig.
 
ZoulFly skrev:
Sant...och överraskande nog så gäller samma sak här...tänker ju inte släppa förbi mig några juniorer i onödan :D

Vi får köra om 'et... å slåss om pallplatserna... :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top