Redo för säsongen 2004

Gulsnabbtrajja skrev:
Hur kommer ursäkterna låta nu då? Gissning:
"Förra året gick hojen 1.10 -nånting men då var den ny, nu börjar delarna bli slitna och det märks ju direkt, I princip omöjligt att göra såna tider med begagnad hoj..."
:lol

Fett grattis till fet hoj :tummenupp

Han har ju redan klargjort det där med vikten. Hans vikt, asså.

Mattias skrev:
Han har ju redan klargjort det där med vikten. Hans vikt, asså.
Japp det med, jag kommer iaf köra med att jag gått upp, blivit äldre och kör beggat.
Varför ser du ut som Schyffert i avataren??

Gulsnabbtrajja skrev:
Japp det med, jag kommer iaf köra med att jag gått upp, blivit äldre och kör beggat.

Ja, ska vi dra in ålder som argument, så har jag ju en del att komma med :)

Men allvarligt talat, borde vi inte få byta fjäder på bakstöten för att matcha ens vikt? Jag kommer ju inte ha en chans att hänga på Micke Nilsson och alla andra deffade 60-kilos-typer om jag ska åka runt med bottnad fjädring hela tiden :rolleyes:

Gulsnabbtrajja skrev:
Varför ser du ut som Schyffert i avataren??

Schyffert? Är han död?

Grattis !!

Grattis Fredrik, den ser kanon ut ! Gissa om du kommer ha ett fett leende under hela 2004 i 600 std!! :yoparty

aaah nice Fredrik, kanske får jag äran att åka mot dig, har ännu inte beslutat vilken klass det blir i år. Helst NSB men 600prod lockar med något lägre kostnader.

Grymdth feddth, mannen!

Är den helt standard nu, eller måste du bygga om något för att få den godkänd?

McB skrev:
Grymdth feddth, mannen!

Är den helt standard nu, eller måste du bygga om något för att få den godkänd?

Den ska vara standard...enligt norska reglementet i alla fall. Sen kan det säkert skilja nåt men jag är knappast nån regelguru så än så länge får den gå som helt standard :)

Macho Woman skrev:
Är det bara jag som inte klarar av sådant, eller är det svårt att byta märke och kubik?

Ingen aning...jag har ju aldrig bytt förut. Men så jäkla stor skillnad är det ju inte, inte på den här nivån.

ZoulFly skrev:
Ja, ska vi dra in ålder som argument, så har jag ju en del att komma med :)

Men allvarligt talat, borde vi inte få byta fjäder på bakstöten för att matcha ens vikt? Jag kommer ju inte ha en chans att hänga på Micke Nilsson och alla andra deffade 60-kilos-typer om jag ska åka runt med bottnad fjädring hela tiden :rolleyes:

Fredrik, man måste se åldern som ett plus! Experience rules, gammal är äldst å allt det där... :D Det är ju värre det där med vikten... men jag har lösningen: Vi anger hojarna som 01-or när vi skickar in papperna till maskinboken. Då får vi byta fjädrar både fram och bak!!!
Förresten har jag avstyrt skidsemestern med familjen v. 15 så nu kan vi åka till Val de Vienne med danskarna! Om det inte blir något Brno vill säga...

magnus_moss skrev:
Fredrik, man måste se åldern som ett plus! Experience rules, gammal är äldst å allt det där... :D Det är ju värre det där med vikten... men jag har lösningen: Vi anger hojarna som 01-or när vi skickar in papperna till maskinboken. Då får vi byta fjädrar både fram och bak!!!
Förresten har jag avstyrt skidsemestern med familjen v. 15 så nu kan vi åka till Val de Vienne med danskarna! Om det inte blir något Brno vill säga...

KUUUL!!! F*n, vad vi ska pressa. Och egentligen spelar det ju ingen roll var det blir, bara det blir. Danskarnas läger känns i alla fall tryggt då det är mycket bra arrat.

magnus_moss skrev:
Het rätt. Det jag söker är någonting i stil med www.prospeed.de/html/start/images/ZP Ledenon.pdf
Gillar verkligen det där med "freies fahren"

Jag har svårt att bestämma mig för vad jag tycker är bäst. På vissa sätt vore det skönt med fri tid på banan så man just kan hålla på och skruva och testa lite. Risken är bara att man har svårt att satsa riktigt ordentligt. Fördelen med just fasta pass är att då kan man ladda maximalt inför dessa. För min del är det ändå så att jag behöver jobba upp en ganska tappar adrenalinnivå för att verkligen ligga på och ge det där sista. Mot detta står ju vissa teorier om att man ska hellre köra mycket, inte jaga tider så mycket utan mer köra för att få ett bra flyt...och jag blir glad bara jag får köra så det löser sig nog :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra