skit stooner att sabortera mästerskapet så,hoppas på dnf på han och vinst på lorenzo nästa race.
Och vad ska man då säga om Lorenzo förra året??? Eller är det redan glömt? 20 poäng är inte mycket med så många lopp kvar...
Go Stoner...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
skit stooner att sabortera mästerskapet så,hoppas på dnf på han och vinst på lorenzo nästa race.
Tar du inte i lite nu? Giganter?En mycket bra säsong så här långt. Det är kul att få uppleva ett startfält med tre samtida giganter: Jorge, Pedrosa samt Stoner. Att även tidernas främste är med i fältet som referens gör inte saken sämre.
Fel ordval - de är rätt små. Dock är de tre helt överlägsna just nu. Pedrosa är tyvärr för skör, men frisk är han på pallen och den enda som kan utmana regerande mästaren och den blivande.Tar du inte i lite nu? Giganter?
Om inte Butter vinner titeln kommer han att vara glömd om några år och de andra två måste vinna ett par gånger till.
Frågan är om Ducati är för stolta för att överge sin kolfiber-"ram", finns det några fördelar överhuvudtaget?
Jag har fått vänta på att se rejset tills nu ikväll och vågade inte öppna tråden under dagen. Har alltså inte haft koll på vilken av ursäkterna Stoner använde...Tror Jörgen vinner och ser fram emot vilken ursäkt Stacey väljer i dag.
Lufttryck, kantgrepp eller varför inte klassiker laktosintolerans?![]()
"Han saknar racecraft...."
My ass, Stoner har hur mycket som helst och han vågar säga vad han tycker om det mesta.![]()
Man vet att det tar när folk försöker sig på att ge en nya smeknamn. Att skilja på åsikt och person kan vara lite svårt.Strongt av JLo, det såg inte skönt ut när han klev av hojen, killen är en hårding eller vad säger du "Sammetsdröm"?
Shit vad grymt av Stoner, och gött att se honom steka Lorre så hårt!
Något som kommentatorerna sa men jag aldrig fattade var varför Yammorna var rödvita idag. Någon som kan upplysa en trött hjärna?
Shit vad grymt av Stoner, och gött att se honom steka Lorre så hårt!
Något som kommentatorerna sa men jag aldrig fattade var varför Yammorna var rödvita idag. Någon som kan upplysa en trött hjärna?
50 års jubileum.
[YOUTUBE-ID]XQMjeC0kItU[/YOUTUBE-ID]
Ah, kom igen nu Sandström, du tål mer än det där. Jag har bara tröttnat på att du hela tiden ger MotoGP förarna smeknamn eller är glad i att använda de andra har kommit på. Stacy Moaner, Grin-Jörgen osv.Man vet att det tar när folk försöker sig på att ge en nya smeknamn. Att skilja på åsikt och person kan vara lite svårt.
Alla som blir världsmästare i MotoGP är tuffingar. Synd bara att en del av dem måste bete sig som kärringar på och vid sidan av banan titt som tätt. När hör vi Hayden, Edwards, Rossi, Simoncelli mfl gråta ut om hur dumma de andra är? Aldrig!
Och det har inget att göra med att just din favorit är den som fått det minst smickrande smeknamnet?Ah, kom igen nu Sandström, du tål mer än det där. Jag har bara tröttnat på att du hela tiden ger MotoGP förarna smeknamn eller är glad i att använda de andra har kommit på. Stacy Moaner, Grin-Jörgen osv.
Och det har inget att göra med att just din favorit är den som fått det minst smickrande smeknamnet?
Har inte sett någon gnälla när Simoncelli får heta KrullBob, Spaggekrullet osv. Eller när Pedrosa får heta Peddot, Dvärgen osv.
Själv tycker jag att smeknamnen är roliga och just Stacey Moaner är klockrent![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|