Red bull indianapolis grand prix

Ert Hayden-hat är verkligen upplyftande! :tummenupp
Det handlar inte om nåt hat alls.
Du gnäller ju själv över Ducati så fort du får en chans eftersom du inte gillar märket / företaget. De har tydligen gjort dig något som du är upprörd över.

Jag tycker Hayden är en stor snackare som alltid har fått riktigt bra förutsättningar men som inte lyckats leverera. Ja, han blev världsmästare och det kan ingen ta ifrån honom, men i mina ögon var det en "tunn" världsmästartitel baserad på en massa bra placeringar men endast få vinster.

Nu är han på hemmaplan med nysignat två-årskontrakt och har placerat sig i första startled. Stoner (som du tycker är en stor cry baby) står sist i andra. Vi får se om Hayden kan ta en pallplats och leva upp till de krav man bör kunna ställa på honom med dessa förutsättningar eller om han än en gång viker ner sig och hamnar topp sex - sju.

Inte jag heller ... och i ren protest mot att samhället inte gör något åt det så ska jag nu gå ut och slå sönder en busskur!

@Johansson, är du en sådan här trevlig prick som bjuder in folk från Gbg till att kolla MotoGP hos dig? ... och som bakar sockerkaka osv, osv?

\m/

nej då har du nog tagit fel på person :tungan

Jag kommer inte vara hemma ikväll, spelar innebandy så jag får se det i efterhand.

Go hayden :yoparty

...i mina ögon var det en "tunn" världsmästartitel...
Gå vidare.

Nu är han på hemmaplan med nysignat två-årskontrakt och har placerat sig i första startled. Stoner (som du tycker är en stor cry baby) står sist i andra. Vi får se om Hayden kan ta en pallplats och leva upp till de krav man bör kunna ställa på honom med dessa förutsättningar eller om han än en gång viker ner sig och hamnar topp sex - sju.
Än en gång? Han har stått på pallen de gånger MotoGP kört på Indianapolis.

Jag har laddat upp med fika o grejer för vår sedvanliga MotoGP-träff idag :) ViasatOnDemand är det som får leverera som vanligt, och de brukar bli lyckat :)
Förhoppningsvs blir det på 100tums-skärm innan säsongen är slut oxå :)

Än en gång? Han har stått på pallen de gånger MotoGP kört på Indianapolis.
Mmmmmmmmmmmmm, och Indy är det enda rejs som räknas va?
Du såg inte Silverstone i år när rookien Spies, på en satellithoj, stressade skiten ur den förre världsmästaren? :D

Jag bryter er dust med att säga att Reddings kommentar igår efter Moto2-kvalet att han hoppades på att slippa "mobile chicanes" i racet var väldigt roligt :D Go Redding!! Mer sånt!

Mmmmmmmmmmmmm, och Indy är det enda rejs som räknas va?
Du såg inte Silverstone i år när rookien Spies, på en satellithoj, stressade skiten ur den förre världsmästaren? :D
Och trots den förnedringen var Nicky bästa Ducati i racet.Lika bra att dom lägger ner satsningen i Motogp också.

Snacka om händelserikt Moto2 lopp...det är knöligt i kurva 6 men är det halt också??? det ser ut att sladda bra för många...

Vinna Moto2 med 39 graders feber i 34+ grader i skuggan...ganska starkt gjort...hatten av för Elias :Bugar

Ianonne imponerar !:yoparty
Även Redding körde GRYMT bra idag :tummenupp

Last edited:
Elias är faktiskt fortfarande rätt skön! Passeringen av Simon!! Den böjen har potential :tummenupp

Ser på varv 2 att Nickys vänstra knäpuck fladdrar & är på väg av!

Undrar vad det var för fel på Stoners hoj den här ggn, felinställd dämpare?

Nä Rossi fes så Stoners motor fick inte syre utan gas och fick 30 hästar till för ett kort ögonblick.

Men då är det ju fel på Stoners hoj som inte har ett gasfilter! Hade den bara haft det hade han vunnit lätt! :va

Jäkligt kul att se Pedrosa i rejäl ledning igen!

Synd med Kallios krasch!

Gött med Rossi på 4e!

Stackars Numbers Don't L11e :arsele

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...