Red Bull Indianapolis Grand Prix

Skulle någon kunna vara snäll och berätta vad som händer för de utan eurosport?

Man rödflaggade racet, och man kör ej mer. Rådande placering vid flaggning blir m.a.o slutresultat, då man valt att inte heller köra återstående distans.

1 Vale
2 Nicky
3 Jorge

Fan vad jag stör mig på Lorenzo, kan han inte fimpa sin klubba? Ser ju ut som en jättebebis.

Ska man våga hoppas på ett 250-race? Vad är oddsen?

/A

Vale fick just veta att hans farfar är död...

Vale fick just veta att hans farfar är död...

Snacka om smolk i glädjebägaren.
Trist.

Angående racet:
Han sa att han satt och hoppades på den röda flaggan sista varven.
Det flög kvistar, tomma ölburkar och annan bråte över banan.

Fruktansvärt vad fort det går trots så dåliga förutsättningar..

"Ang den tilltagande vinden" Valentino: tillslut kom öl muggar flygandes framför visiret .. :)

Lorenzos först på 14:e i topphastighet men första pallen någonsin i vått och ändå kör såpass bra!

Nicky såklart den stora behållningen sett till hela helgen. Han kommer att bli en mycket stor tillgång för vilket team som helst 2009 :tummenupp

Är det bara jag som tyckte hela skådespelet i helgen var lite halvsunkigt?
Konstigt beslut om att hoppa över 250, skitkass bana utan avrinning, amatörmässiga kameramän och få kameror längs banan.
Och väldigt tråkigt att de blåser av racet precis innan Hayden ska bli passerad. Det är såklart att det kommer bli snack om det från misstänksamma gringubbar.

Konstigt beslut om att hoppa över 250, skitkass bana utan avrinning, amatörmässiga kameramän och få kameror längs banan.
QUOTE]

Konstigt beslut? Du såg inte hur mycket det blåste? Airfenset var en meter ovanför betong muren, tält blåste omkull m.m.
Ang. avrinning hörde jag att jänkarna brukar blåsa av sina rejs vid regn därav avsaknaden av bra avrinning men det var bara nåt jag hörde...

Är det bara jag som tyckte hela skådespelet i helgen var lite halvsunkigt?
Och väldigt tråkigt att de blåser av racet precis innan Hayden ska bli passerad. Det är såklart att det kommer bli snack om det från misstänksamma gringubbar.

Kassa kameramän? Om du menar för att bilden fladdrade ibland så kan du ju försöka hålla still en så pass stor kamera i den kraftiga blåsten.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra