Reclaim the city?

Att ingen har tagit upp vattenkanonen ännu? Finns inget som förtar stridsmoralen hos en liten fjällrävenfitta med palestinasjal som att plötsligt befinna sig i kraftig rörelse bakåt, blöt och nedkyld. Risker för oskyldiga: Lite snuva och på sin höjd en blåskatarr kanske?

Kuritas skrev:
2130774 Att ingen har tagit upp vattenkanonen ännu? Finns inget som förtar stridsmoralen hos en liten fjällrävenfitta med palestinasjal som att plötsligt befinna sig i kraftig rörelse bakåt, blöt och nedkyld. Risker för oskyldiga: Lite snuva och på sin höjd en blåskatarr kanske?

Nää, han kan jue djunkna fÖfaeen.!!!!11111

Så eftersom det alltid finns en risk att någon stackars oskyldig kan komma till skada så är total anarki the shit.

Kuritas skrev:
2130774 Finns inget som förtar stridsmoralen hos en liten fjällrävenfitta med palestinasjal som att plötsligt befinna sig i kraftig rörelse bakåt, blöt och nedkyld.

:rofl :yoparty

Coola Ola skrev:
2130735 Jag var ju iofs skitsnygg i permis-uniformen :banana

Posta inga bilder, jag är fortfarande skakad av dokumentationen av ditt Helloweenfirande (höjden av kommersialism).

Kuritas skrev:
2130774 Att ingen har tagit upp vattenkanonen ännu? Finns inget som förtar stridsmoralen hos en liten fjällrävenfitta med palestinasjal som att plötsligt befinna sig i kraftig rörelse bakåt, blöt och nedkyld. Risker för oskyldiga: Lite snuva och på sin höjd en blåskatarr kanske?

Vattenkanoner är dyra och komplicerade maniker, prova ett par svämtunnor med grispiss i! Det skickar nog hem snorungarna med första pendeltåget till Lidingö.... :3freak

Ja, Lars O'RLY (Warcraft-skämt) måste vara stolt över patrasket i sitt parti. Fast egentligen visar de bara den sidan man kan förvänta sig från kommunistpacket.

Coola Ola skrev:
2185825 Ball tjej, undrar om hon är singel :banana

Provokationer är kul, men i det här fallet visar du bara dålig smak - har du inte sett bilderna? :zpy
EDIT:
Och så håller vi tråden fri från datageek-skämt, ok? :mad:

Halogen skrev:
2186256 Du vet, det är pga sån här skit jag låter bli att svara när du har problem med din skräprouter. :lol

Ey, län - sån här skit gör dig lack alltså?
(Typiskt datageeks att översätta "this kind of shit" ordagrant)

Markus skrev:
2186275 Ey, län - sån här skit gör dig lack alltså?
(Typiskt datageeks att översätta "this kind of shit" ordagrant)

Nä, egentligen var jag bara sen och hann inte svara. :(

Nu var hon vänsterbruden på tv4, kastandes stolar hej vilt omkring sig. Underbart. :lol

Halogen skrev:
2186285 Underbart. :lol

Ja, det lär ju inte göra vänstern starkare i alla fall. En klassisk nyttigidiot. :tummenupp

Det som stör mig mest är inte stolen, det är svaret på frågan om det är fel att slå sönder fönster:
Det är inte intressant att diskutera har jag sagt
Ett sådant svar borde föranleda livstids skampåle på Karlaplan så alla bratz kan gå förbi och bränna henne med sina Dunhill.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg