tocar
Vem orkar bry sig...
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
RECALLS
Er-6F
Kawasaki recall ZX-10R over faulty steering damper
Yamaha to recall 53,814 bikes
Rear brake pedal recall on Kawasaki 1400GTR
RECALL: Honda CBF600/S/ABS
Harley recalls 111,569 machines
Sen skall förmodligen ytterligare 4 st modeller av Kawazaki ha sin recall
BMW´s tourer maskiner 122´000 maskiner ev in för recall
Aprilias problem i början osv......
Jag tycker det är för skamligt att fabrikerna brister i sin kvalitetskontroll och låter oss konsumenter få ta hand om problemen. Maskinerna är inte färdigutvecklade vid relesedatum.
De testar inte tillräckligt utan lägger arbetet med att åka in med hojen och vara utan dns en längre tid hos konsumenten. Någon form av ersättning
eller annan goodwill borde man få om man har en hoj som skall in på recall. Nu är det mer att " o så bra att jag har garanti".
KRÄV mer av återförsäljarna

censored
Er-6F
Kawasaki recall ZX-10R over faulty steering damper
Yamaha to recall 53,814 bikes
Rear brake pedal recall on Kawasaki 1400GTR
RECALL: Honda CBF600/S/ABS
Harley recalls 111,569 machines
Sen skall förmodligen ytterligare 4 st modeller av Kawazaki ha sin recall
BMW´s tourer maskiner 122´000 maskiner ev in för recall
Aprilias problem i början osv......
Jag tycker det är för skamligt att fabrikerna brister i sin kvalitetskontroll och låter oss konsumenter få ta hand om problemen. Maskinerna är inte färdigutvecklade vid relesedatum.
De testar inte tillräckligt utan lägger arbetet med att åka in med hojen och vara utan dns en längre tid hos konsumenten. Någon form av ersättning
eller annan goodwill borde man få om man har en hoj som skall in på recall. Nu är det mer att " o så bra att jag har garanti".
KRÄV mer av återförsäljarna