Real Rookie

Chrille skrev:
Fel av mig. Jag fixade det ...

Jag behövde inte däckvärmare på min Zündapp KS50 heller....inte ens med sjuttikubikare.

Det beror väl på att du aldrig körde den, precis som med allt annat du haft... :D

Diablo skrev:
Varför har du bytt till dig den helgen då? Det börjar bli en ful vana, ditt gamla ankare :tungan
Jag har bytt för att kunna köra ERF 4/9 A-torp, Klubbrace 11/9 Knudan, ERF 2/10 Knudan, tre viktiga tävlingar som jag inte vill missa.

oscar skrev:
Det beror väl på att du aldrig körde den, precis som med allt annat du haft... :D

Ooooh. Lustigt med tanke på hur många gånger jag piskade liten Oscar förra året....

I år?? I år tävlar jag ju inte nä....

Chrille skrev:
Fel av mig. Jag fixade det ...

Jag behövde inte däckvärmare på min Zündapp KS50 heller....inte ens med sjuttikubikare.
Krizz Krozz kom minsann tvåa på Knudan, bakifrån räknat då.

:tungan

oscar skrev:
VA!? Säger du att han blev tagen i tvåan bakifrån räknat!? SNUSKGUBBE!!!!

Ahaa! Har alltid misstänkt att det var något sexuellt i körställningen på en räser.....

GSXR1100R skrev:
Jag har bytt för att kunna köra ERF 4/9 A-torp, Klubbrace 11/9 Knudan, ERF 2/10 Knudan, tre viktiga tävlingar som jag inte vill missa.
Ta med ungjävlarna, så ska jag tukta dem enligt farbror Freppas manual.

valmers skrev:

Tag med dom den 2/10 för då är jag på plats personligen. Gav senast idag en kollega ett råd. Hennes barn grät när hon lämnade henne vid dagis, och skrek "mamma" jäääättelänge när hon gick därifrån. Mitt förslag var att hon skulle gå tillbaka och säga till ungen att "mamma kommer ALDRIG tillbaka om du inte slutar skrika". Vet inte om hon köpte det....

oscar skrev:
Lägg av! Det är inget måste, men det är fan inte överkurs!! Det hade inte gått att vrida på lika mycket i början utan dv, sen kvittar det vad du säger! :kocko

Jag sätter likhetstecken mellan "inget måste" och "överkurs", jag är student vettu!

Chris Ash skrev:
1.08 är ganska mycket bättre än 1.20......
1.20 va på Åsen ditt fucko, på Knudan har jag kört 1.10 med lånehoj och 1.13 med traktorn.

Du behöver lite hyfs snorunge :fatta!

valmers skrev:
Vem f-n ska passa dom då, fröken Valmers är ju upptagen med att knapra piller och kleta hårvax i hopp om att täcka flinten.

Barnen går före RR :rullandeu

Freppa skrev:
Tag med dom den 2/10 för då är jag på plats personligen. Gav senast idag en kollega ett råd. Hennes barn grät när hon lämnade henne vid dagis, och skrek "mamma" jäääättelänge när hon gick därifrån. Mitt förslag var att hon skulle gå tillbaka och säga till ungen att "mamma kommer ALDRIG tillbaka om du inte slutar skrika". Vet inte om hon köpte det....
Då har jag inte barnen sa ja ju :hördu

OCH JAG SA ATT DU TAR MED DOM IALLAFALL SÅ LOVAR JAG SÄTTA PLI PÅ DOM!

Fan, gubben hör ju illa också....

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back