Diablo
Fulare än någonsin
GSXR1100R skrev:Jag har ungarna den helgen....igen![]()
Varför har du bytt till dig den helgen då? Det börjar bli en ful vana, ditt gamla ankare

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Jag har ungarna den helgen....igen![]()

Chrille skrev:Fel av mig. Jag fixade det ...
Jag behövde inte däckvärmare på min Zündapp KS50 heller....inte ens med sjuttikubikare.
Jag har bytt för att kunna köra ERF 4/9 A-torp, Klubbrace 11/9 Knudan, ERF 2/10 Knudan, tre viktiga tävlingar som jag inte vill missa.Diablo skrev:Varför har du bytt till dig den helgen då? Det börjar bli en ful vana, ditt gamla ankare![]()
oscar skrev:Det beror väl på att du aldrig körde den, precis som med allt annat du haft...![]()
Krizz Krozz kom minsann tvåa på Knudan, bakifrån räknat då.Chrille skrev:Fel av mig. Jag fixade det ...
Jag behövde inte däckvärmare på min Zündapp KS50 heller....inte ens med sjuttikubikare.

GSXR1100R skrev:Krizz Krozz kom minsann tvåa på Knudan, bakifrån räknat då.
![]()
Inte med däckvärmare det va med doppvärmare :kockooscar skrev:VA!? Säger du att han blev tagen i tvåan bakifrån räknat!? SNUSKGUBBE!!!!
oscar skrev:VA!? Säger du att han blev tagen i tvåan bakifrån räknat!? SNUSKGUBBE!!!!
Ta med ungjävlarna, så ska jag tukta dem enligt farbror Freppas manual.GSXR1100R skrev:Jag har bytt för att kunna köra ERF 4/9 A-torp, Klubbrace 11/9 Knudan, ERF 2/10 Knudan, tre viktiga tävlingar som jag inte vill missa.

www.erf.nuDaGaz skrev:Jag orkar inte längre: Vad står ERF för? Jag blir tokig![]()
Appropå inget alls![]()
GSXR1100R skrev:Jag har bytt för att kunna köra ERF 4/9 A-torp, Klubbrace 11/9 Knudan, ERF 2/10 Knudan, tre viktiga tävlingar som jag inte vill missa.
valmers skrev:Ta med ungjävlarna, så ska jag tukta dem enligt farbror Freppas manual.
oscar skrev:Lägg av! Det är inget måste, men det är fan inte överkurs!! Det hade inte gått att vrida på lika mycket i början utan dv, sen kvittar det vad du säger! :kocko
GSXR1100R skrev:Krizz Krozz kom minsann tvåa på Knudan, bakifrån räknat då.
![]()
1.20 va på Åsen ditt fucko, på Knudan har jag kört 1.10 med lånehoj och 1.13 med traktorn.Chris Ash skrev:1.08 är ganska mycket bättre än 1.20......

Vem f-n ska passa dom då, fröken Valmers är ju upptagen med att knapra piller och kleta hårvax i hopp om att täcka flinten.valmers skrev:Ta med ungjävlarna, så ska jag tukta dem enligt farbror Freppas manual.

Då har jag inte barnen sa ja juFreppa skrev:Tag med dom den 2/10 för då är jag på plats personligen. Gav senast idag en kollega ett råd. Hennes barn grät när hon lämnade henne vid dagis, och skrek "mamma" jäääättelänge när hon gick därifrån. Mitt förslag var att hon skulle gå tillbaka och säga till ungen att "mamma kommer ALDRIG tillbaka om du inte slutar skrika". Vet inte om hon köpte det....

GSXR1100R skrev:Barnen går före RR![]()
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!