Saknar redan sidvagnen.Varför sluta när det går bra?????moto-gg skrev:Har du fått fart på radicalkarriären eller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Saknar redan sidvagnen.Varför sluta när det går bra?????moto-gg skrev:Har du fått fart på radicalkarriären eller
2meter skrev:Järnhanlar Jörgen hade bra sprutt i grejorna när han körde
/2
2meter skrev:Ja han har fullt upp med sina båtar nu.Pratade med honom för 2 veckor sedan då var det fortfarande bara båtar.
/2
Det var inte du som stod på Kinnekulle i somras på en av SH:s bandagar och mekade?Kamikaze kid skrev:Det är alltid skoj att komma med en äldre hoj och veva ifrån dom nya Gixxrarna och annat effektstinnt!
sandstream skrev:Det var inte du som stod på Kinnekulle i somras på en av SH:s bandagar och mekade?
Kamikaze kid skrev:Japp...
Och blårökte mest av alla!
Men den gick ok när den väl hoppade igång på alla 4a!
Men nu så är dom problemen åtgärdade ...(hoppas jag)
ja det ska bli ett sant nöje att få köra ifrån alla nya zx-10or,gixxer 1000, r1or och annat nytt. he he heKamikaze kid skrev:Det är alltid skoj att komma med en äldre hoj och veva ifrån dom nya Gixxrarna och annat effektstinnt!
Har vrid i min motor så det tar sig ifrån det mesta!
Tokroligt!![]()

pittbull skrev:ja det ska bli ett sant nöje att få köra ifrån alla nya zx-10or,gixxer 1000, r1or och annat nytt. he he he![]()
pittbull skrev:tjenare peter, lite folk börjar vara proffs på saker som de inte ens sett, kan kännas lite irriterande med alla dessa motor proffs som finns här ute. hoppas det går smärt fritt för dej med motorbytet... jag bara längtar![]()
Triggerhappy skrev:Pittbull:
Jag har haft nöjet å stått å blippat på 2meters trehjuling med den motorn...säger bara JISSES !!!
Motor med mycket komp smäller ju extra fiiiiiiint vid blippande *drägglar*
Så fyll på med era gissningar.....2 meter får lägga ut resultatet sen !!!
Triggerhappy skrev:40mm flatslide å Yoshi helsystem (Ombyggt för sidvagnen).
Motorn lär ju funka med Pittbulls grejer men alla pållar lär ju inte hitta ut förens andningen e helt fixad...så det lär finnas utrymme för förbättring.
Jo, ettan e tillsalu...skall du köpa ?? bara att tanka å köra !! kul va![]()
tjenixem, fuggarna e redan lösta köpte peters... bara ett system som saknas nu, sen så jävlar vad det ska smälla runt på gävles gator. som sagt var, SKA BLI SÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄVLA SKOJ ATT RASTA DE NYA -05 ORNA ORDENTLIGT. HE HE...Kamikaze kid skrev:Ok...
Funka lär det ju göra mne ska det gå ordentligt så är det ju ett set fuggar och ett rör som gäller...
Så handla på nu Pitbull och visa vart skåpet ska stå!![]()
Bara tanka å köra?![]()
Det är bara för fegisar...
Trimma å skruva det är grejjor det!![]()
Men det är ju lite stil på den R1an så mjaaa...
Nä vill ju inte ha en dussinhoj ..
Ses vi på gotland med nått nytt åk då?
Edit: Kommer ihåg att vi satt vid grillningen på Gotland förra året och yrade om hojdelar och folk...
Då har jag för mig att vi kom fram till att jag köpt en växellåda till en CBR 900 av en kille du kände som åkte sidovagn!
Är det vår R1 motor ägare 2METER???

pittbull skrev:tjenixem, fuggarna e redan lösta köpte peters... bara ett system som saknas nu, sen så jävlar vad det ska smälla runt på gävles gator. som sagt var, SKA BLI SÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄVLA SKOJ ATT RASTA DE NYA -05 ORNA ORDENTLIGT. HE HE...![]()
![]()
![]()
WestW skrev:Är du effektkåt är det ju bara att sätta en snigel på röret.![]()
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |