Rapid Bike är det bra?

elkenneth

Medlem
Gick med
12 Feb 2008
Hoj
Nej
Jag ska ev köpa en ny hoj och har kollat på ett eftermarknadssystem till denna. När jag byter avgassystem så vill jag "mappa" hojen.
Det finns ännu ingen PC-V eller RaceECU som passar.

Däremot har jag hittat en Rapid Bike FUEL MANAGMENT TUNING MODULE SELF TUNER. Jag är inte så teknisk så jag kan avgöra vad denna pryl gör och känner ingen som vet. Funkar den och kan det vara ett alternativ PowerCommander?

Jag har dålig koll på sådant här, tack för hjälp det finns visst en till 939:an. Värt att kolla lite närmare på det alternativet.

Köper man Termignoni pipor till en ducce så får man med en annan ecu som är mappad för avgasystemet man köpt. Jag fick iaf det till min streetfighter :)

Hej! Har kollat på det här Akra slipon Decat. Behöver man någon 02-sensor som ersätter lambdasond, eller hur fungerar det. Är det sådant som bara använder till en piggyback?ScreenHunter_30 Oct. 16 15.39.jpg

Har Rapid Bike både på min Panigale och BMW 1000 RR, funkar i mitt tycke mycket bra. Ser att du bor i Norrtälje, kontakta Allmotorservice dom kan nog hjälpa dig. Alternativt vänder du dig till IBC i Arboga, Tom där kan mappa hojen åt dig. Och han går direkt in i Ducati ECU:n och mappar, slipper du massa burkar som kan börja krångla!

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...