Ramnaslätt....

jerkybartman

Slit inte på framhjulet i onödan ;)
Gick med
22 Jun 2006
Ort
BORÅS
Hoj
GASGAS sm 125
robb skrev:
2283460 Kanon juh! ser ju ut o vara ett gäng! åkte alla upp till samnaslätt efter träffen på mackedonkan?

mvh robban

Vi träffades på ellos parkering först sen åkte v till ramnaslätt en stund sen kom polisen så alla åkte till Mc och vänta ett tag sen åkte vi alla tillbaka till ramnaslätt igen och kollade, :)
 

jerkybartman

Slit inte på framhjulet i onödan ;)
Gick med
22 Jun 2006
Ort
BORÅS
Hoj
GASGAS sm 125
Tja alla

Kommer det några denna söndagen till ellos med eller?
MVH Coffe
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
jerkybartman skrev:
2291040 Kommer det några denna söndagen till ellos med eller?
MVH Coffe


blir det ellos vid 19 eller billisten??

mvh robban
 

davve

I´ll make you famous
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
GG EC300
Kommer det nån till ellos idag eller ska alla kika fotboll?
 

rAWTAZ

Skvimpa.
Gick med
10 Aug 2005
Ort
Venuz -> Göteborg
Hoj
Liten sladdrig offroad-Honda från -98
Lurigt det här ^^ Jag hade tänkt rulla dit vid 19 om det blev som vanligt så att säga. Men man e ju sugen på finalen också. Får se om d blir några fler inlägg. Men hur sugna e ni andra på fotbollen?
 

davve

I´ll make you famous
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
GG EC300
Jag kikar bort vid 19 iaf, räcker med andra halvlek för mig :)
 

rAWTAZ

Skvimpa.
Gick med
10 Aug 2005
Ort
Venuz -> Göteborg
Hoj
Liten sladdrig offroad-Honda från -98
Usch. Fastnade i trilskande kläder -> stor jäkla svettpöl o 10 minuter hojhämtning i varmgarage kvar, varpå jag blev så jävla leds att jag gav fan i det :huvet Så går det när man är orutinerad. Ska börja hämta hoj först o snabba på med kläder o hoppas på kallare väder så kanske det går bättre :va
 

rAWTAZ

Skvimpa.
Gick med
10 Aug 2005
Ort
Venuz -> Göteborg
Hoj
Liten sladdrig offroad-Honda från -98
ey, körning som vanligt imorrn 19 eller?

isf, drar ni mest bara upp till slätten o lirar eller äre längre åktur inblandad också?

:banana
 

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 Streetfighter
NOFEAR25 skrev:
2324631 blir det något på ramnaslätt imorgon :confused:




:yoparty :yoparty
ska förbi en sväng imorrn är det tänkt, hörde att det var ett riktigt pådrag förra sönda´n
 

rAWTAZ

Skvimpa.
Gick med
10 Aug 2005
Ort
Venuz -> Göteborg
Hoj
Liten sladdrig offroad-Honda från -98
Anderson skrev:
2324816 ska förbi en sväng imorrn är det tänkt, hörde att det var ett riktigt pådrag förra sönda´n
Jag har också tänkt försöka åka dit, har en massa jobb som möste göras men annars lugnt :)
 

jerkybartman

Slit inte på framhjulet i onödan ;)
Gick med
22 Jun 2006
Ort
BORÅS
Hoj
GASGAS sm 125
Anderson skrev:
2324816 ska förbi en sväng imorrn är det tänkt, hörde att det var ett riktigt pådrag förra sönda´n

Jag va där en sväng kom lite sent men va en del folk ändå tycker jag :)
 

Kippen

Guest
Mycket folk men lite verkstad eller vad man ska säga. Fast det var kul att det finns ett sånt stort intresse iaf. Borde tas till vara på nåt sett.
 
Last edited:

rAWTAZ

Skvimpa.
Gick med
10 Aug 2005
Ort
Venuz -> Göteborg
Hoj
Liten sladdrig offroad-Honda från -98
Kippen skrev:
2327492 Mycket folk men lite verkstad eller vad man ska säga. Fast det var kul att det finns ett sånt stort intresse iaf. Borde tas till vara på nåt sett.
Indeed.

Ang lagliga körningar, det har väl varit något sådant (antar det då är arrangerat) på Viared flygplats? Typ när var det, var det en engångs eller hur är det med den saken?
 

jerkybartman

Slit inte på framhjulet i onödan ;)
Gick med
22 Jun 2006
Ort
BORÅS
Hoj
GASGAS sm 125
Kippen skrev:
2327492 Mycket folk men lite verkstad eller vad man ska säga. Fast det var kul att det finns ett sånt stort intresse iaf. Borde tas till vara på nåt sett.

Jo det tycker jag med, att det borde va mer som kör försöka organisera det lite,, som dem gjorde förr på viareds rakan när det bara va amerircanare som körde :) det va greymt på den tiden, Ha D Gott Coffe
 

Kippen

Guest
rAWTAZ skrev:
2327722 Indeed.

Ang lagliga körningar, det har väl varit något sådant (antar det då är arrangerat) på Viared flygplats? Typ när var det, var det en engångs eller hur är det med den saken?

Har för mig att dom har dragrace på Ramnaslätt emellanåt. Missar dock alltid allt sånt tråkigt nog.
Vore väl inte helt fel att ordna nåt i stil med "strippen" på Viared. Bil- och mc-intresset är ju stort här i trakterna.
 

jerkybartman

Slit inte på framhjulet i onödan ;)
Gick med
22 Jun 2006
Ort
BORÅS
Hoj
GASGAS sm 125
Kippen skrev:
2335371 Har för mig att dom har dragrace på Ramnaslätt emellanåt. Missar dock alltid allt sånt tråkigt nog.
Vore väl inte helt fel att ordna nåt i stil med "strippen" på Viared. Bil- och mc-intresset är ju stort här i trakterna.

Jo det är rätt mycke folk som är intreserade, Så det låter som en bra ide faktiskt:) ingne som ska upp och festa på eagle riders i helgen eller :)
MVH Coffe
 

knallen

Ny medlem
Gick med
24 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
Ducati
Kippen skrev:
2335371 Har för mig att dom har dragrace på Ramnaslätt emellanåt. Missar dock alltid allt sånt tråkigt nog.
Vore väl inte helt fel att ordna nåt i stil med "strippen" på Viared. Bil- och mc-intresset är ju stort här i trakterna.

På flygfältet är det nog tyvärr uteslutet. Vi lät folk va där en gång, men burnisarna drog upp asfalten..:4skrika
 

jerkybartman

Slit inte på framhjulet i onödan ;)
Gick med
22 Jun 2006
Ort
BORÅS
Hoj
GASGAS sm 125
knallen skrev:
2335594 På flygfältet är det nog tyvärr uteslutet. Vi lät folk va där en gång, men burnisarna drog upp asfalten..:4skrika

Jo det är sant :( kommer den någon till ellos på söndag eller? :)
MVH coffe
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top