Rajsingmoppen

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Tack Mitonga för en snygg lack

Bifogat

• 2003_0503_185626aa.jpg
    2003_0503_185626aa.jpg
    62.2 KB · Visningar: 577
Feeet :D

Bifogat

• 2003_0503_212608aa.jpg
    2003_0503_212608aa.jpg
    59.2 KB · Visningar: 541
Hösten mopperejs kommer att bli kul :tummenupp

Bifogat

• 2003_0503_212533aa.jpg
    2003_0503_212533aa.jpg
    69.7 KB · Visningar: 534
ere en hånda mb5??? dom e ju farliga! =) har kört en, kommer alldrig köra en igen :skrämd

SkorvKalle skrev:
Ni får nog trimma lite till för att hinna ifatt goldenboyarna :crash
Dom kör ju Morrf serien i år, det innebär att dom är moppe proffs, altså får dom inte deltaga i höstens RR lopp pga detta.

Och ja MB5 är farliga, jag highsidade i 70 blås och slog mig gul & blå :crash

GSXR1100R skrev:
Dom kör ju Morrf serien i år, det innebär att dom är moppe proffs, altså får dom inte deltaga i höstens RR lopp pga detta.

Godafton,

Men vännen då, trodde du var en sann sportsman, där det heter, må bäste man vinna.....?

Och ja, vi dyker upp till hösten, var så säker, och då ska vi vara väl förberedda......

MVH

Carlsson

Team Golden Boy Racing

Carlsson skrev:
GSXR1100R skrev:

Godafton,

Men vännen då, trodde du var en sann sportsman, där det heter, må bäste man vinna.....?

Och ja, vi dyker upp till hösten, var så säker, och då ska vi vara väl förberedda......

MVH

Carlsson

Team Golden Boy Racing
Ni får ställa upp om ni kan fixa en orginalljuddämpare till min Kawa med 51 mm ansutning ;)

GSXR1100R skrev:
Ni får ställa upp om ni kan fixa en orginalljuddämpare till min Kawa med 51 mm ansutning ;)

Jag kan fixa en till dig, du får svetsa om anslutningen men det är en firebladedämpare från en 00 och den väger inte mycket....

Chris Ash skrev:
Jag kan fixa en till dig, du får svetsa om anslutningen men det är en firebladedämpare från en 00 och den väger inte mycket....

:p Micke kör då med honda dämpare på kawwa & jag har kawwadämpare som banljuddämpare på min honda.... :crash

va' maxar den ??? själv tycker jag honda moppar suger röv för den jagg bytte till mig gick bara 90 när dtn min gjorde 105 med samma utlägg i pengar på trimm :fakta

Hammet skrev:
va' maxar den ??? själv tycker jag honda moppar suger röv för den jagg bytte till mig gick bara 90 när dtn min gjorde 105 med samma utlägg i pengar på trimm :fakta

Om jag inte kommer ihåg helt fel så har den där 15hk på slangen och äter kolvar till frukost.

gsxr1100r in da house:

Ja ja lacka kan vilken tinner-sniffare som helst göra eller som vi sa i drag racing svängen på 70-talet: If it don't run chrome it.....

Eftersom min Formula 50 Terror scoot tydligen inte får vara med och leka så har jag på min fritid (från Starol Racing) börjat skruva på mitt dp race tech project, en äldre Ciao med Simonini 100cc, 12hp @ 10.000rpm motor och om det kniper så finns det ett NOS system (som tydligen inte var OK att rejsa med) in da house....

Några bilder på ett fult olackat (men som får PellePlast lack snart) project på ett tidigt stadium.....

ciao0005.gif

ciao0013.gif

Motor från Simonini...

piaggio_1.JPG

NOS kit från NOS Holley....

NOS_kit.jpg

DP says: Bye bye boys & girls, hoppas på Watson som Co-Pilot....

DP skrev:
gsxr1100r in da house:

Ja ja lacka kan vilken tinner-sniffare som helst göra eller som vi sa i drag racing svängen på 70-talet: If it don't run chrome it.....

Inte många som lackar grrrrratis dock :tummenupp

Fet mopperäcer du bygger :D

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back