Raggrepliker

• Thread starter Thread starter tommi
  • Start date Start date

tommi

Guest
Hittade en raggreplik som hade visats på jay leno, en kille kommer fram till en tjej och börjar att gnugga sitt ansikte framför henne frenetiskt hon frågar varför han gör så?? han säger jag gör bara rent så du kan sitta på det :D

ni tjejjer härinne skulle det funka på er?

och ni andra vad använder ni?

givet, hellre med glimten i ögat än någon jävla "får man bjuda på en drink" eller "vad du luktar gott".

Ser jag suddig ut? Du ser suddig ut.

- Hej, vill du knulla?
- Nä!
- Lust att ligga ned när jag gör det då?

Last edited:
Mina kalsingar ser bättre ut när dom ligger på golvet i ditt sovrum.

Man säger att man har flickvän. Då får man ligga DiReCkT! Vet inte hur många tjejer jag hört som lite nöjt har klämt ur sig att de hånglat med någon fast han hade flickvän eller kanske nuppat till och med.

Ingen av dessa killar har någon flickvän. man måste förstå hur en tjej tänker för att klämma ur sig det. Om en kille agerade utefter att en tjej fungerar som en kille så hade han inte sagt något alls om han hade varit singel och OM han hade haft tjej och ändå varit så rutten att han hade velat ligga någon annan så hade han sagt "va, nääe vadå jag har ingen tjej..."

Men allteftersom man lär sig hur tjejer fungerar så kör man "Du är fantastiskt mysig men tyvärr är det så att jag har tjej. Det är lite risigt nu för hon är väldigt sotis och yada-yada". Två flugor i en smäll, man får ligga OCH av förklarliga skäl sker detta hos tjejen så att man kan storma upp tidigt och gå där i från så man äntligen får släppa morgonfisen, något man annars måste hålla inne med tills fram åt 15-16 tiden då tjejen äntligen avlägsnar sig och om inte hela tarmpaketet kollapsat vid den tidpunkten.

För att svara på TS, detta tror jag är en fråga som ställs för ofta, finns "det några magiska raggningsrepliker som drar hem brewden på en gång?".. och svaret är nej.. om du är säker nog utav dig så räcker ett hej.

tjena pudding, står du här och dallrar
HAHAHAHA!!!! så jävla bra:rofl måste seriöst pröva, med glimten i ögat lär ju det funka;)

Man säger att man har flickvän. Då får man ligga DiReCkT! Vet inte hur många tjejer jag hört som lite nöjt har klämt ur sig att de hånglat med någon fast han hade flickvän eller kanske nuppat till och med.......

Men allteftersom man lär sig hur tjejer fungerar så kör man "Du är fantastiskt mysig men tyvärr är det så att jag har tjej. Det är lite risigt nu för hon är väldigt sotis och yada-yada". Två flugor i en smäll, man får ligga OCH av förklarliga skäl sker detta hos tjejen.....

haha du är så rätt ute! tjejen måste kämpa för dig!

Saken är att tjejer gör samma sak för att fighta av mesiga killar.. antar att många kan känna igen sig i när en tjej på krogen säger "jag har kille". Många gånger av fallen stämmer inte det.. vet inte hur många gånger man ställt följdfrågor och sen pressat lite på att hur de ska gifta sig så kommer det till slut ur tjejen "men ok ärligt.. vi är inte riktigt helt tillsammans", då är det rätt öppet mål:cdevil

Säg att du ska tejpa fast dem vid en lyktstolpe, dra ner byxorna på dem o sätta en lapp på där det står knulla mig!

:D

"Vill du bli pilot på min köttraket"

Funkar det inte har dom ingen humor, gå vidare

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...