Radiostört flygplan för 399kr

John skrev:
Jag är mer inne på denna.. http://www.hobbyjapan2000.com/store/proddetail.php?prod=DRAFL22E

Köptarmen vrålar och dånar. Speciellt nu eftersom hojen väntar på att bli lagad..
Jag försöker övertala mig själv om att det är skitsmart att handla en sån - kameran kan sättas på hojen ju!
Den var ju ännu billigare, och verkade vara lika schysst.

Att jag ej sett den tidigare...

Kameran lär det ej vara ngn vidare kvalité på, men att sitta i tv-soffan och styra en helikopter som är 100 meter bort är guld värt.

Måste ha en, det är kontentan..

Svanen skrev:
Var det du som stönade i slutet av filmen? :hihi

Haha, näe. Det var kompisen som tappade balansen av min närgångna framfart. :D Den är inte så överdrivet lätt att få dit man vill, ganska stor svängradie.

sismo skrev:
Den var ju ännu billigare, och verkade vara lika schysst.

Att jag ej sett den tidigare...

Kameran lär det ej vara ngn vidare kvalité på, men att sitta i tv-soffan och styra en helikopter som är 100 meter bort är guld värt.

Måste ha en, det är kontentan..

Verkar vara en skillnad... den ena (din) kallas 3D-helikopter..
Det verkar vara så att din kan flygas uppochner (ballt!!) medan min får nöja sig med enklare trix...

Edit: Måste ha, så enkelt är det.

Last edited:
Det är sant... Men vadfan, då lägger jag gärna ngn hyndralapp extra för att iaf ha den fysiska möjligheten att flyga uppochner... Inte för att jag någonsin själv kommer att klara av det...

Får min lön den 10:onde, blir väl att köpa en då.

sismo skrev:
Det är sant... Men vadfan, då lägger jag gärna ngn hyndralapp extra för att iaf ha den fysiska möjligheten att flyga uppochner... Inte för att jag någonsin själv kommer att klara av det...

Får min lön den 10:onde, blir väl att köpa en då.

Nu blir det en sån.

sismo skrev:
Toppen!

Hoppas de har hyffsade leveranstider.
Tänk vad spontan man är... hoppas att de ha hyfsade leveranstider, ja.
Eller.. så spontant var det ju inte. Jag har i stort sett alltid velat ha en RC-helikopter.

John skrev:
Tänk vad spontan man är... hoppas att de ha hyfsade leveranstider, ja.
Eller.. så spontant var det ju inte. Jag har i stort sett alltid velat ha en RC-helikopter.
Samma här, men aldrig vågat investera i en... Men när de är så här billiga, så är det ju ingen investering. Värre när de kostar 6k, och man inte ens får med radion...

sismo skrev:
Samma här, men aldrig vågat investera i en... Men när de är så här billiga, så är det ju ingen investering. Värre när de kostar 6k, och man inte ens får med radion...
Det är ju den tanken man levt med tills nu. Typ 6000 spänn åt skogen om man skrotar..
Känns lite roligare med 2000.

(Nu blev det iofs lite extrautrustning också.. så det landade på 2300, men ändå)

John skrev:
Det är ju den tanken man levt med tills nu. Typ 6000 spänn åt skogen om man skrotar..

(Nu blev det iofs lite extrautrustning också.. så det landade på 2300, men ändå)
Vad köpte du till som trissade upp priset såpass? Med alla "Valbara" tillbehör blir det 1774 kr...

John skrev:

Lycka till! :tummenupp

Jag skall också köpa en, nu är det grymt bestämt, men om det blir den 10:onde eller tidigare, det vet jag ej.

lite ot nu men är det nån som har nå mer skyssta sider med massa onödiga saker man kan bränna pengar på ?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT