RadicalRiders MoppeEndurance 2009

Team Panzarpung avsäger sig vinsten eftersom vi var där för att ha skoj.
Men INGEN kan säga något annat än att vi vann endurancebiten:arsele:tummenupp:yoparty:banana

Totalresultat:
1. Team Sydstollarna - 38 poäng
2. Team Golden Boy Racing - 38 poäng
3. Team Panzarpung - 38 poäng
4. Team Golden Boy Racing Phase two - 30 poäng
5. DiaperBoyz - 26 poäng
6. Hålservice - 0 poäng

NI:tummenupp, eftersom Team Panzarpung avsäger sig vinsten för vi tycker att det inte är så mycket att jaga upp sig för när det är på skoj.:yoparty

Grattis till en verkligen välförtjänt seger TEAM Panzarpung:tummenupp:tummenupp (oavsett vad andra tycker)

Som funkis och tydligen mindre bra räknare lägger ja in en begäran att team sydstollarna ska diskas då det var avtalat att en från varje team skulle va med och räkna och så skedde från ovan angivet team.. De övriga teamen var representerade av mer än en team medlem bland räknarna!!!

För övrigt så var det en rolig dag till största delen iaf......

Grattis till en verkligen välförtjänt seger TEAM Panzarpung:tummenupp:tummenupp (oavsett vad andra tycker)

Som funkis och tydligen mindre bra räknare lägger ja in en begäran att team sydstollarna ska diskas då det var avtalat att en från varje team skulle va med och räkna och så skedde från ovan angivet team.. De övriga teamen var representerade av mer än en team medlem bland räknarna!!!

För övrigt så var det en rolig dag till största delen iaf......

Vilket team stod flaggvakt i över 2.5 timmar utan någon avlösning????:huvet

Var det något annat team som tog på sig den uppgiften??

Vilket team stod flaggvakt i över 2.5 timmar utan någon avlösning????:huvet

Var det något annat team som tog på sig den uppgiften??

Det var kanon att din son ställde upp med detta i solskenet. Kudos:tummenupp
Man ingen av er frågade om detta var en ok "ersättning" för att ni skulle slippa räkna varv som alla andra team fick göra i 2 x 40 min.

Hur som helst hade jag jätteroligt och det var fett att ta målflaggen i Endurancet. INGEN kan säga något annat än att TEAM PANZARPUNG vann den biten:tummenupp ...... även om det blev felräknat.

Tack för idag,

Tack till Johan och dom övriga som frivilligt fixat detta mycket trevliga arrangemang!:)

Vi ser fram emot ett nytt race innan året är slut, förhoppningsvis med fler deltagande team.

Kan vi sätta den nya totala race tiden till 3 h 23 minuter och 47 hundradelar?:D

Vem som dominerade racet helt igenom med 20 minuters byte med varv som inte blev räknade lämnar vi helt utan kommentar!:arsele

Tack återigen till både Johan och varvräknare!!:krama

MVH

Team Golden Boy Racing Phase 1 & 2 sittande med några pilsner på uteplatsen med tänd grill!

Bifogat

• Mip på semestergas.jpg
    Mip på semestergas.jpg
    122.8 KB · Visningar: 101
Tack till Johan och dom övriga som frivilligt fixat detta mycket trevliga arrangemang!:)

Vi ser fram emot ett nytt race innan året är slut, förhoppningsvis med fler deltagande team.

Kan vi sätta den nya totala race tiden till 3 h 23 minuter och 47 hundradelar?:D

Vem som dominerade racet helt igenom med 20 minuters byte med varv som inte blev räknade lämnar vi helt utan kommentar!:arsele

Tack återigen till både Johan och varvräknare!!:krama

MVH

Team Golden Boy Racing Phase 1 & 2 sittande med några pilsner på uteplatsen med tänd grill!

Ni tokdominirade under de 3 h 23 minuter och det var en fröjd att se. Se nu till att den håller ihop nästa rejs.

Eftersom det var mitt första besök på Lockarp och inte hade ngt annat att göra (Ja, se det som en ära när RR Sm går på Knudan samtidigt ;) ja, okej...jag hade barnen dessutom) så var det sköj att se rejset under en liten tid. Har ett par bilder men orkar inte fixa det nu. Tror ändå inte att det blev ngt bra. Kul att se Mackan kunna gå obehindrat, Jenny..alltid en ära, K..ja, a handshake is always a handshake :yoparty

Aidem, du far ju som en guttaperkaboll över sadlen i chikanerna! haha...det var en fröjd att se! :D

Nästa gång ska jag försöka vara barnledig och ha kamerorna i högsta-hugg-beredskap. :)

Är det bara jag som har träningsvärk? Mina triceps är lite ömma ....:yoparty

Nä det e inte farligt. Men knät fick sig antingen en smäll i vurpan eller en överansträngning. Men det går över. Armarna är UA. :D

Har ni bilder så maila gärna dem på mrk@radicalriders.net
Max 10 mb/mail men hur många mail somhelst.
Annars kan ni använda Filecentral.se att skicka en stor ZIP-fil med alla bilderna.

/Mr K

Tackar Carlsson. Skicka gärna flera på alla så kan jag göra ett Album på RadicalRiders.net:tummenupp

Bilderna är editerade av Mr K.

Bifogat

• 042+ (Large).jpg
    042+ (Large).jpg
    138.8 KB · Visningar: 60
  • 115+ (Large).jpg
    115+ (Large).jpg
    98.1 KB · Visningar: 47
  • 221+ (Large).jpg
    221+ (Large).jpg
    101.7 KB · Visningar: 59
PMa mig var ni vill ha pengarna återbetalda.

2. DiaperBoyz - Betalat (250kr tillbaka)
5. Team Hålservice - Betalat (625kr tillbaka)

PMa mig var ni vill ha pengarna återbetalda.
5. Team Hålservice - Betalat (625kr tillbaka)

Nu finns där 51st bilder på www.radicalriders.net
Klicka på foton och "2009-08-08 RadicalRiders Moppeendurance 2009 foto av Carlsson"

Tackar Carlsson:tummenupp

5. Team Hålservice - Pengarpåväg (625kr tillbaka)

Nu finns där 51st bilder på www.radicalriders.net
Klicka på foton och "2009-08-08 RadicalRiders Moppeendurance 2009 foto av Carlsson"

Tackar Carlsson:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...