Radical RodelRiders [Film]

GSXR1100R skrev:
Är man tillräckligt tjock så vinner man, eller hur Gullefjun :tungan
jag önskar jag fick vara med..då hade jag spöat all där...även dig gammelsmurf (gsxr1100r), (märkligt du var ju värkligen ur form...vad har hänt, en 2:a platts bara,bantar du?)

Last edited:
E22 skrev:
En skit bra film som vanligt när det kommer från RR.
Ååå Mr.k i toppfarom som vanligt..roligt att se.. :tummenupp
filmen i sig själv..bara en fråga, finns det något samband mellan plaseringarna i slutet & pondusen på folket.(kunde inte låta bli att smasha in den)hahaha!
gsxr1100r...snälla slå mig inte för mina oskyldiga uttalanden.hahah
.
jag var nog lättast och klämde till med 2a bästa tid för dagen under kvalet så vi kom fram till att det är vikten på pungen som är avgörande :tummenupp

Mr K skrev:
jag var nog lättast och klämde till med 2a bästa tid för dagen under kvalet så vi kom fram till att det är vikten på pungen som är avgörande :tummenupp
Då hade jag även där legat bra till..man är ju ringmärkt..inte sååå ofta man får tömma ica kassen ju..

För övrigt ser jag fram emot en massa nya stenKOLA,goa movies från er i..RR

E22 skrev:
Då hade jag även där legat bra till..man är ju ringmärkt..inte sååå ofta man får tömma ica kassen ju..

Det tackar vi för :tummenupp

E22 skrev:

om man bara kan få tummen loss ett par kvällar så skulle man ju kunna redigera de tonnvis av band man filmat .... kommer kommer

Mr.k.. har du inga roliga filmsnuttar som du kan redigera ihop till en latjolajbanfilm om " gammelsmurf " (gsxr1100r), tycker han är en sån stark profil ( jooo även fysiskt, men det var inte de jag menade) kanske inte som du men dock..alltid roligt att se när han losar & gör bort sig...de e ju liksom honom...hahahahah!

(blev det något gasat i går då?)

E22 skrev:
Mr.k.. har du inga roliga filmsnuttar som du kan redigera ihop till en latjolajbanfilm om " gammelsmurf " (gsxr1100r), tycker han är en sån stark profil ( jooo även fysiskt, men det var inte de jag menade) kanske inte som du men dock..alltid roligt att se när han losar & gör bort sig...de e ju liksom honom...hahahahah!

(blev det något gasat i går då?)
Kanon gazz blev det. Ska se om jag hittar nakenbandet med han ......... hehe ......

Mr K skrev:
Kanon gazz blev det. Ska se om jag hittar nakenbandet med han ......... hehe ......
Lägger du upp den filmen så lägger jag ut filmen när du somnade i duschen insmord med senap :mad:

Kul och bra film.
Hoppas på att man kan hänga med nästa gång.
Man har ju kilona med sig :corn

Mr.k & gsxr1100r...
Låter ju onekligen som ni har några udda rullar på lager.
naken film på gsxr1100r..hömmm*tänker* tror jag redan har sett den filmen..var det inte rädda willy??( neeee det var ju spark under bältet ju, förlåt "gammelsmurf")

(synd bara med vädret, att det skulle börga stänka i går då då)

E22 skrev:
Mr.k & gsxr1100r...
Låter ju onekligen som ni har några udda rullar på lager.
naken film på gsxr1100r..hömmm*tänker* tror jag redan har sett den filmen..var det inte rädda willy??( neeee det var ju spark under bältet ju, förlåt "gammelsmurf")

(synd bara med vädret, att det skulle börga stänka i går då då)
Nu måste jag döda dig igen :mad:

/Gääxrr elvahundramilijoner

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back