jag önskar jag fick vara med..då hade jag spöat all där...även dig gammelsmurf (gsxr1100r), (märkligt du var ju värkligen ur form...vad har hänt, en 2:a platts bara,bantar du?)GSXR1100R skrev:Är man tillräckligt tjock så vinner man, eller hur Gullefjun![]()
Last edited:

