Radical Riders at MCHS

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nu på söndag, den 15/8 har Radical Riders ett startande lag på Malmö City Horse Show, i Team Chasingen.

Starten går 12,15, på Ribban.

Kom och heja fram oss! =)

Last edited:
Klart ni ska ha RR tröjor!

Ska se om jag hinner ner från mitt hundläger.. Är upp i arvika nämligen.

Detta behöver LÅNAS:

Vi behöver 2st svarta RR-tröjjor Collage storlek S-M
Vi behöver 2st svarta RR-tröjjor T-shirt storlek S-M

Jag har 2st Collage svarta i L om det skulle krisa sig.

Några tröjor fick vi inte, för Mr K låg medvetslös av bakfylla hemma hos Gruzan....

Men det gick okej ändå, det var ju iaf en väldigt spektakulär ritt som bjöd publiken på en jäkla show... Kammade hem en andraplats gjorde vi också! =)

Folk tyckte verkligen vi var "radical" iaf, så då har vi ju lyckats!

Gratulerar ti andra platsen :) Ni va sjukt snabba:D troligtvis snabbaste lagen men tyvärr så hade ni lite problem med att hålla ihop :P

Gratulerar ti andra platsen :) Ni va sjukt snabba:D troligtvis snabbaste lagen men tyvärr så hade ni lite problem med att hålla ihop :P

Vi var ju nästan 10 sekunder snabbare än vinnarlaget, men det blev lite svårt där när Rebeccas tyglar gled ur händerna hela tiden. Men vi redde det rätt bra iaf!

Vi var ju nästan 10 sekunder snabbare än vinnarlaget, men det blev lite svårt där när Rebeccas tyglar gled ur händerna hela tiden. Men vi redde det rätt bra iaf!

Skrev ju att ni va snabba de de blev ju bra men de va inte den snyggaste ridningen :P speciellt inte när ni krockar :tungan

Skrev ju att ni va snabba de de blev ju bra men de va inte den snyggaste ridningen :P speciellt inte när ni krockar :tungan

Nej, fy fan, det kunde verkligen gått åt helvete där! Tur pållen min har ordning på benen !=)

Där stod ju en jävla kruka på banan på andra sidan från där ni var också, och den dök upp mitt framför mig efter svängen, så vi hoppade snett över den en gång, och jag tappade fan ena stidbygeln då. Hoppade första häcken utan den, famlade febrilt md foten efter den hela vägen till nästa häck, och insåg att om jag inte får fatt i den innan svängen kommer detta gå åt helvete. Men jag fick fatt i den allra sista språnget innan häcken och svängen! efter i onsdags och idag tror jag det är nåt sjukt med mig och stigbyglar alltså! Det är bara inte meningen att det ska funka! :D

Nej, fy fan, det kunde verkligen gått åt helvete där! Tur pållen min har ordning på benen !=)

Där stod ju en jävla kruka på banan på andra sidan från där ni var också, och den dök upp mitt framför mig efter svängen, så vi hoppade snett över den en gång, och jag tappade fan ena stidbygeln då. Hoppade första häcken utan den, famlade febrilt md foten efter den hela vägen till nästa häck, och insåg att om jag inte får fatt i den innan svängen kommer detta gå åt helvete. Men jag fick fatt i den allra sista språnget innan häcken och svängen! efter i onsdags och idag tror jag det är nåt sjukt med mig och stigbyglar alltså! Det är bara inte meningen att det ska funka! :D

jo krukan såg ja o undra va fan den gjorde där :P ROFL ;) hmm de e inte första gången de händer :P va de samma denna gången lr? tur de gick bra me dig iaf. där verkar vara mycke som inte funkar för dig:P Stigbyglar, minnet, teknik osv :tungan:krama

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park