Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hmm de kankse man skulle ta o göra![]()
var det nu uppe eller nere du tänktehmm de kankse man skulle ta o göra![]()
Jag kommer vara där
Vill ni låna 3st svarta RR Collegie tröjjor?
Vi vet inte, Evelina är ju boss...
Hon vill nog vi ska vara blå/röd/vita.
Gratulerar ti andra platsenNi va sjukt snabba
troligtvis snabbaste lagen men tyvärr så hade ni lite problem med att hålla ihop
![]()
Vi var ju nästan 10 sekunder snabbare än vinnarlaget, men det blev lite svårt där när Rebeccas tyglar gled ur händerna hela tiden. Men vi redde det rätt bra iaf!
Skrev ju att ni va snabba de de blev ju bra men de va inte den snyggaste ridningenspeciellt inte när ni krockar
![]()
Nej, fy fan, det kunde verkligen gått åt helvete där! Tur pållen min har ordning på benen !=)
Där stod ju en jävla kruka på banan på andra sidan från där ni var också, och den dök upp mitt framför mig efter svängen, så vi hoppade snett över den en gång, och jag tappade fan ena stidbygeln då. Hoppade första häcken utan den, famlade febrilt md foten efter den hela vägen till nästa häck, och insåg att om jag inte får fatt i den innan svängen kommer detta gå åt helvete. Men jag fick fatt i den allra sista språnget innan häcken och svängen! efter i onsdags och idag tror jag det är nåt sjukt med mig och stigbyglar alltså! Det är bara inte meningen att det ska funka!![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |