Radialpump

• Thread starter Thread starter FP
  • Start date Start date
till R-ettan ja. Jag fick samma besked som du och fixade med lite hjälp en rak nippel som faktiskt sitter kvar ännu, men jag gav mig fan på att det skulle finnas och till slut hittade jag den mha Kvick. den fanns listad som reservdel till en bakpump! Men det är ju samma på alla om den inte är rak.
/Stefan

Just den ja! Varken dom ÅF jag ringde här, eller tex BikeBandit.com hade den, enligt dom fanns det inte som reservdel! Om det nu är exakt samma vill säga? Jag misstänker att du köpte till Rettan? Det skadar ju inte att ha några såna där i bra-att-ha-lådan :tummenupp

till R-ettan ja. Jag fick samma besked som du och fixade med lite hjälp en rak nippel som faktiskt sitter kvar ännu, men jag gav mig fan på att det skulle finnas och till slut hittade jag den mha Kvick. den fanns listad som reservdel till en bakpump! Men det är ju samma på alla om den inte är rak.
/Stefan
Snacka om att ta hand om sina kunder/eftermarknaden :mad: Stort tack för tipset :tummenupp

Vilka är mest pang för pengarna om man säger så?

Missade detta,sorry. :)

Mest pang? Ingen aning.....

Har förutom original bara kört galfern,är man inte snabb nog eller har de ambitionerna så funkar originalen alldeles ypperligt tycker jag,bra bett kalla och funkar rätt långt med riktigt bra livslängd.

Galfer slits lite snabbare men så går det ju lite fortare för mig nu med,de kostar mindre än original så krona/km kanske blir samma ändå

Nackdel om man kör lugnt och gata är att de kyls snabbt och kalla är det mycket sämre bett i dom,fördel är att jag ännu inte sett något skivslitage,är inne på 3:e uppsättningen.

Missade detta,sorry. :)

Mest pang? Ingen aning.....

Har förutom original bara kört galfern,är man inte snabb nog eller har de ambitionerna så funkar originalen alldeles ypperligt tycker jag,bra bett kalla och funkar rätt långt med riktigt bra livslängd.

Galfer slits lite snabbare men så går det ju lite fortare för mig nu med,de kostar mindre än original så krona/km kanske blir samma ändå

Nackdel om man kör lugnt och gata är att de kyls snabbt och kalla är det mycket sämre bett i dom,fördel är att jag ännu inte sett något skivslitage,är inne på 3:e uppsättningen.

Tack för bra svar!

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back