Racingworld / Trackworld - bandagar 2010

Är det tillåter med kamera på hohen? har en GoPro som vi gärna vill testa på kullen =)

/Martin

Självklart, filma på bara :-)

---

Bokningsläget ser ut såhär:

23 maj (Racingworld), lediga platser:
Lugn - 2 platser
Medel - FULLT
Medelsnabb - FULLT
Snabb - 3 platser

20 juni (Racingworld) - platser kvar i alla grupper

15 augusti (Trackworld) - platser kvar i alla grupper

/Stefan M

Last edited:
Samåkning till kinnekulle 23/5

Har en plats ledig på släpet från Stockholm om nån vill lifta. Åker på lördag och kommer sova över på banan till söndagen. Skicka ett PM om du är intresserade. Kul med sällskap i bilen.
/Johan

Vi har några få platser till 23/5 som säljs vid banan (drop-in) enligt principen först till kvarn.

1 i lugn
1 i medel (återbudsplats)
3 i snabb

Racerepairs kommer vara på plats med däck, bromsar osv.

Vi ses på söndag.

Stefan M

Grymt bra körning idag! :tummenupp

Det finns lite bilder från dagens körning genom länken i min signatur (dock nästan bara på mina vänner i grupp4 och lite från sista passet med öppen depå, tror dock du fastnade på ett gäng Jide) Man blev lite sugen på att åka nu, får kanske bli nästa körning.

Det finns lite bilder från dagens körning genom länken i min signatur (dock nästan bara på mina vänner i grupp4 och lite från sista passet med öppen depå, tror dock du fastnade på ett gäng Jide) Man blev lite sugen på att åka nu, får kanske bli nästa körning.

Kanon, tack tack!! :)

det fanns ju ett knippe fotografer runt banan.. är det så att dessa bilder går att beskåda på någon sida nånstans kanske..??

- Tack RacingWorld och alla trevliga för en väldigt givande och skojsig dag:tummenupp

Tror bestämt att den lille Hondan lärde mig lite hur den ville köras...har satt upp mig på ytterligare en lektion den 20:e Juni.

//micke

Last edited:
Precis bokat in mig och kompisen på kinnekulle den 20:e juni kommer bli förbannat kul!:tummenupp

Samåkning Stockholm - Kinnekulle den 20/6 på söndagsmorgonen?

Man har inte sån tur att det är någon som ska åka till denna körning från Stockholm på söndags-morgonen och som därtill har en plats på släpet/bussen över?

Är sjukt trevlig och betalar givetvis för mig :)

Har lite åtaganden på lördagkvällen som försvårar logistiken med att själv ordna släp/bil. Funderar på att köra ner med hojen på morgonen men att samåka vore helt klart en förträfflig lösning.

/O

Utlottning...

Vi ska lotta ut mc-olja, Q8 Oils finaste helsyntet SBK Racing.

Det blir 3 glada deltagare som vinner var sin 4-liters SBK Racing-dunk.

Patrik på Q8 kommer hålla föredrag om olja och alla som lyssnar får gratis kedjespray.

Och bäst av allt: Det finns fortfarande lediga platser i alla grupperna till nästa söndag (20/6).

Stefan M

Jag har plats på släp för en hoj till. Givetvis plats i bilen med.
Någon som vill åka med?

//Ezzo

Japp, du kan vara med på söndag :-)

Bokningen (föranmälan) är stängd till 20/6 men vi har för ovanlighetens skull mer än 5 lediga platser i alla grupperna.

Så du kan dyka upp på söndag morgon, inskrivningen är öppen från 07.30, och vi kommer att sälja resterande platser på plats vid banan.

Välkomna!

Stefan M

Strålande!! Då syns vi :tummenupp

Hej! Tar ni kort vid drop in? Jag står i valet och kvalet om det blir kullen eller torpet på söndag.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti