Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Här kan vi påminna varandra om forna tiders forumprofiler här i racingavdelningen.
Jag har glömt hans nick men det spekulerades hejvilt runt vem han egentligen var, namn som Kent Andersson och Håkan Olsson florerade bland ryktena. Han sågade i alla fall svensk roadracing jäms med fotknölarna på ett synnerligen underhållande sätt. Att framtiden bestod i feta 35-åringar på tusenkubiks dieslar, att tvåtakt är den enda sanna läran osv.
Nån som har några andra?
Det där Jalleinlägget är stor konst.2795835Jag får kontra med den Freppa version 1.0, den första versionen av Freppa bestod av fyndiga påhopp och total avsaknad av självinsikt, Freppa smädade alla, att det senare visade sig att även han körde som en kratta saknar betydelse.
Kungen av inlägg var dock Jalle![]()
Ett litet förtydligande verkar behövas.
Jag blev bannad från Racingavdelningen efter mina 2 första inlägg då jag tyckte att Oscar behövde skaffa sig ett liv istället för att skriva önskelistor.
Kul att man är ihågkommen även inom denna lite nördigare del av forumet.![]()
/VG
Fast det var ju just det med att våga anta utmaningen.Fan dig för att du fegade ur i sista stund, men jag antar att det helt enkelt var för bra för att vara sant. Jag hoppas att du förstår att även efter att du förlorat mot Oscar (för det hade du gjort) skulle du blivit förklarad som hjälte av mig och många med mig för att du vågade motta en sådan utmaning.
Man ska var lite sjysst också. Mike var stor i käften, men var inte feg med att erkänna att det var mycket svårare att köra RR än vad han hade trott. Den ödmjukheten är det inte alla som har haft här på forumet.
Tex finns det ju en förmåga här som under ett par års tid kommenterade alla tekniska problem med "Varför fixar man inte sånt INNAN tävling".... och sen höll han på att missa sin licenskörning pga att han inte hade tankat hojen.
Det är lätt att göra sig lustig över Mikes uppgång och fall, men han var ärligare än de flesta. Se bara till hur många som börjar köra RR och hävdar att de aldrig har kört bana förr. De flesta blåljuger...
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |