Racing Underground invite till skänks

Ha, ha... Snart kommer väl "I'll suck yo' dick man..."

Jag har redan RU btw :)

Fick nyss höra att jag är den snällaste som finns :D
Bara den som ger mig en invite är snällare :Bugar

Ha ha! Oj, det här blev svårare än jag hade räknat med. Var fler än fem som älskar roadracing och är snälla. Men ok: vad har du gjort för snällt? Övertyga mig och du har en invite som i en liten ask.

Bifogat

• gand2.jpg
    gand2.jpg
    43.7 KB · Visningar: 46
Viasat borde verkligen inse läget och erbjuda alla på SH en deal på att få Viasat Motor så man kan se racen live istället. Det är mer spännande!
spelar ingen roll,alla talar svenska som det står på barnfilmerna.
har kanalen,ser inte skiten alls där eftersom de är så usla.undantag:backlund som pro kommentator var riktigt med liksom linden brukar vara..
tackar vet jag engelska kommentatorer ich helst stk 600

spelar ingen roll, alla talar svenska som det står på barnfilmerna.
har kanalen, ser inte skiten alls där eftersom de är så usla.
Håller med dig. Det bästa skälet att ha Racing Underground, och kunna titta på BBC eller Eurosport, är ju att få de engelska kommentatorena. :)

Ha ha! Oj, det här blev svårare än jag hade räknat med. Var fler än fem som älskar roadracing och är snälla. Men ok: vad har du gjort för snällt? Övertyga mig och du har en invite som i en liten ask.

Skulle hämta ut pengar i bankomaten och när det blir min tur så ser jag att gubben innan mig glömde ta sina pengar. Så jag tog pengarna och sprang efter honom och gav dom till honom. Gissa om han blev glad!!! Det tycker jag var snällt av mig :)

I somras när jag var ute och körde satt det en äldre herre bredvid sin Suzuki av modell gammal. När jag stannade för att höra om allt var ok så hade han tydligen fått soppatorsk så jag erbjuder gubben skjuts till närmaste mack och tillbaka. Måste sett klart roligt ut med oss två på sporthojen och gubben i sitt gamla skinnställ med fransar. Jag drog även på lite på nån raka och det leendet gubben hade när vi kom fram till macken gjorde helt klart min dag! :yoparty

Snäll som jag är lånade jag ut ena hojen till en kompis som skulle köra en SMC-dag. Han hade precis innan klotat sin egen. :näsblod Han lyckades dessutom klota min, på andra varvet, första passet. :crash
Det tyckte jag var ganska snällt.

Jag hade inte heller tackat nej till invite.

Jag har seedbox så seeding bör inte va några problem. Tack på förhud!

Skulle hämta ut pengar i bankomaten och när det blir min tur så ser jag att gubben innan mig glömde ta sina pengar. Så jag tog pengarna och sprang efter honom och gav dom till honom. Gissa om han blev glad!!! Det tycker jag var snällt av mig :)
Ja, det var det. Du belönas med en invite. :cpparty

3 kvar. :tomten

Last edited:
Var inte jag snäll? :mad:

I och för sig så var minen på gubben priceless så jag fick väl lite belöning där. Undrar dock om han köpt en nya sporthoj vid det här laget...

Mig veterligen åker pengarna tillbaka in i banken efter ganska fåtalet x sekunder. Är tveksam till den där hjälteinsatsen. ;)

Radare, jag kanske kan få en invite för min bragd idag. Jag har precis avslutat möte med Obama och Hu Jintao om världens klimat och vi kom fram till att vi nu kommer stoppa allt utsläpp i hela världen. Är inte det värt en invite?

Sluta fjanta dig och dela ut nu! Du är inte rolig längre om du nu skulle tro det.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT