Racing Underground invite till skänks

Jag stötte på ett par dykare jag inte kände igår och hjälpte dom sätta på torrhandskarna som är rätt knepiga att få ordning på ibland om man inte får hjälp av någon som inte redan har fått på sig sina...

Jag uppmärksammade en bilist på bensinmacken häromdagen att det var dåligt med luft i ett av däcken...

Hjälpte en annan bilist på en annan mack att få igång luftfyllningen där dom hade ett sånt där modernare system med en lång slang och diverse knappar för att ställa in önskat lufttryck (det behövdes några tryck på "däcket är helt tomt nu" knappen innan det började fungera)

Spikar tillbaka tappade hästskor åt töserna i stallet ibland.

Ja sådana där vardagssnällheter liksom...

Jag stötte på ett par dykare jag inte kände igår och hjälpte dom sätta på torrhandskarna som är rätt knepiga att få ordning på ibland om man inte får hjälp av någon som inte redan har fått på sig sina...

Jag uppmärksammade en bilist på bensinmacken häromdagen att det var dåligt med luft i ett av däcken...

Hjälpte en annan bilist på en annan mack att få igång luftfyllningen där dom hade ett sånt där modernare system med en lång slang och diverse knappar för att ställa in önskat lufttryck (det behövdes några tryck på "däcket är helt tomt nu" knappen innan det började fungera)

Spikar tillbaka tappade hästskor åt töserna i stallet ibland.

Ja sådana där vardagssnällheter liksom...
Det blir en invite. 2 kvar.

Var inte jag snäll? :mad:
Jo, det var du verkligen.

Last edited:
När jag gick till ICA igår så hjälpte jag en tant att stänga hennes paraply, som hon själv hade försökt stänga i över 30 minuter i ösregnet och inte lyckats pågrund av att hon hade så svaga händer.

Va är det då för folk som bara går förbi när man ser en riktigt gammal dam som verkligen inte får stängt på paraply helvete och dessutom i över en halvtimma när väder förutsättningarna inte är dom bästa heller?

Det tyckte jag va snällt gjort :)

Jag var på ikea idag utan att slå och skrika på det övriga folket ivägen.
Det borde väl varit en välgärning av rang så jag också kan få en invite?

:banana

Jag gav bort en lyxmiddag till en medarbetare i veckan. Jag är snäll mot mig själv och skippar drinkafton ikväll för att istället byta en motorkåpa på hojen. Ska även köpa rosa bilklädsel till mamma i julklapp. Har alltid tid för mina lite äldre och kanske lite ensammare grannar..
Vill se Macau 2010

Ni är så snälla och eftersom det snart är Juletider så kan jag också bjuda på "1.st RU Invite" om någon vill ha?

Barn uppskattar julklappar mer :D så ge en tidig julklapp till 125cc knatte :D:D haha
skulle va grymt om man fick en iaf:)
//ludde

Det känns ju helt omöjligt att få en invite, men jag går lägger en STOR FET intresseanmälan jag med =) Kan ju inte få mer än ett nej!

Jag har 4kvar, dom första 4a som messar i min GB får en :banana

OBS!!!! Inga jävla freeloaders bara, där skall man dela med sig!!!

Kanske kan ha en till som en polare aldrig aktiverade, först till kvarn!!!!

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...