hmm, trodde hon var över 18..håkan skrev:Asså... det är en tjej som är med i ungdomssektionen... där de är 12-16 år
.... skulle väl tro att det är bra mkt närmare 16 då än 12![]()
/lunkar vidare

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hmm, trodde hon var över 18..håkan skrev:Asså... det är en tjej som är med i ungdomssektionen... där de är 12-16 år
Snygg vurpa!Geiger skrev:Fick ju som ni ser hojen över mig... Ljuddämparen är platt som en pannkaka där den landade på mitt ben. Min fot är blå, svullen och gör ont, men i övrigt är jag i skapligt skick. Kunde ju gått värre.
Swedie skrev:Snygg vurpa!![]()
Nä inte jag heller, jag kraschar kungligastGeiger skrev:Tack, hoppas jag inte tagit över din roll nu bara.![]()
Swedie skrev:hmm, trodde hon var över 18..
/lunkar vidare![]()
Jag försökte köra fort nog så jag fick krama dom.. men det sket sig.Bikerbitch skrev:Missade ni tjejerna som var prisutdelare eller?
Jag missade korvtjejen tydligen
Naä, verkligen inte!! Det var väl det som gjorde att jag fick sån fart på maskineriet!!Bikerbitch skrev:Missade ni tjejerna som var prisutdelare eller?
Bikerbitch skrev:Missade ni tjejerna som var prisutdelare eller?
Syss skrev:Kom i närkontakt med prisutdelningstjejerna på toan, jättegulliga.
Syss skrev:Haha, transpondertjejerna, säger jag bara...![]()
![]()
Kom i närkontakt med prisutdelningstjejerna på toan, jättegulliga. Blev avis på Ferrarijackan ju...![]()
Men vaddå korvmojstjej? Henne missade jag. Attans!
Bikerbitch skrev:Vilken helg! Kanonbra ordnat med allt!
Håkan var i rätt dålig form på söndagen, men han sprang vackert som fjärilsmannen på lördagens kval..
I vårat funktionärsgäng hade vi jättekul! rust29, LottaK, Peter, Oxydex, Lizette, Syss och jag satte på (?) och tog av transpondrar.
Det var faktiskt kul förutom när fästena satt på de mest underligaste ställen och spännbanden gjorde det svårt att få fast sprinten.
Vädret var underbart, solen sken i stort sett hela tiden
Tack alla för en kul helg, det var jättekul att vara funktionär och försöka hjälpa till så gott det gick! Trist med alla som vurpade dock och som hade problem med hojarna bara![]()
Bikerbitch skrev:Närkontakt, fick du sätta på dem?
Syss skrev:Och det var jättekul att äntligen få träffa dig gumman...![]()
Bikerbitch skrev:Detsamma tjejen!Vi rockade i tältet vid utsläppet!
håkan skrev:Asså... det är en tjej som är med i ungdomssektionen... där de är 12-16 år
zhapod skrev:ryktet säger att hon är sjutton, förutsatt att vi snackar om samma flicka..
17 år är helt okzhapod skrev:kan väl ordnas, men jag vet inte om hon skulle uppskatta det![]()
Din vurpa var säkert snygg.....Geiger skrev:Tack, hoppas jag inte tagit över din roll nu bara.![]()
Alla i publikhavet hade mycket kul åt den sparkenR1 wannabe skrev:Din vurpa var säkert snygg.....
MEN vinnaren måste ha varit han som vurpade,
kom på benen och sprang bort från cykeln
bara för att i nästa millisekund komma på att det faktiskt var cykeljävulens fel att han vurpade,
vände tillbaks och gav cykeln en välförtjänt spark![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |