Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Absolut. Nu måste man ju ner under 1.05.Yihaa, The Piston Cup!!! Såg bra ut i racet, mer så'n inspirerad körning vill vi se!![]()
Ett bra byte.Grattis Gustav!
Till nästa år har jag bytt klubb till LMS, så då ska du få dig en fight om tredjeplatsen.
Hojen gick bra, inga sönderspikade kolvar denna gången? Hittat vad som var fel?
Och Torkel. Vart håller du hus, spökar handen fortfarande? Tänkte utifall att du ville bli förnedrad på Falken nästa helg?
/Sleven
Finns inget som tvåtaktsrevelj och att efter sju sorger och åtta bedrövelser få till det.Stort grattis, o din hoj är ju så jävla snygg också![]()
Fan vad jag saknar tvåtaktsreveljen trots allt strul man haft. De blir så jäkla skönt när det sen stämmer till slut![]()
Well. Jag är kass på det där med roliga intervjuer, mer som Pedrosa helt enkelt.HEJA GUSTAV! You did good!
Jag hade gärna läst lite redogörelser för väghållningsmässiga tillkortakommanden på knackig engelska. Annars var det en trevlig rapport och ett gigantiskt kliv framåt/uppåt i din karriär. Nu ringer de snart från VM och frågar efter din förarexpertis, for sure.
Man skulle kunna tro det.Goodstuff på pallen... gick alla andra blårykare sönder?

Det är bekvämt med mer effekt emellanåt.Kan inget annat än att buga och gratulera
Bra kört
/Hakan
Vi ska egentligen inte diskutera onda handleder (Nisse Järnet med tvådelad höft fast ändå <58 tider kan råka läsa...) men så är det, handajä-eln är inte bra än! Ska även vara i USA veckan innan och landar fredag em i Sthlm så jag skulle nog ha bangat Falken ändå.Och Torkel. Vart håller du hus, spökar handen fortfarande? Tänkte utifall att du ville bli förnedrad på Falken nästa helg?
/Sleven
Brno it isVi ska egentligen inte diskutera onda handleder (Nisse Järnet med tvådelad höft fast ändå <58 tider kan råka läsa...) men så är det, handajä-eln är inte bra än! Ska även vara i USA veckan innan och landar fredag em i Sthlm så jag skulle nog ha bangat Falken ändå.
Men börja redan nu att spara för vårläger på Brno 2009, ny fiiiiiiin asfalt och kurvor där man kör "på sväng"!![]()

Då kan du väl byta avatar nu när du slutat DNF:a.![]()
Får göra det.Då kan du väl byta avatar nu när du slutat DNF:a.![]()
Det var ju bara det där med uiilandet...har hänt ut ur Torparn vid tillfälle men det finns ju inte på bild.Jag håller med, ta den där där du uiilar över mållinjen!
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|
|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |