Racerapport LMS KM II.

Yihaa, The Piston Cup!!! Såg bra ut i racet, mer så'n inspirerad körning vill vi se! :tummenupp

Grattis Gustav!

Till nästa år har jag bytt klubb till LMS, så då ska du få dig en fight om tredjeplatsen. ;)

Hojen gick bra, inga sönderspikade kolvar denna gången? Hittat vad som var fel?

Och Torkel. Vart håller du hus, spökar handen fortfarande? Tänkte utifall att du ville bli förnedrad på Falken nästa helg?

/Sleven

Stort grattis, o din hoj är ju så jävla snygg också :yoparty
Fan vad jag saknar tvåtaktsreveljen trots allt strul man haft. De blir så jäkla skönt när det sen stämmer till slut :)

HEJA GUSTAV! You did good!

Jag hade gärna läst lite redogörelser för väghållningsmässiga tillkortakommanden på knackig engelska. Annars var det en trevlig rapport och ett gigantiskt kliv framåt/uppåt i din karriär. Nu ringer de snart från VM och frågar efter din förarexpertis, for sure.

Grattis Gustav!

Till nästa år har jag bytt klubb till LMS, så då ska du få dig en fight om tredjeplatsen. ;)

Hojen gick bra, inga sönderspikade kolvar denna gången? Hittat vad som var fel?

Och Torkel. Vart håller du hus, spökar handen fortfarande? Tänkte utifall att du ville bli förnedrad på Falken nästa helg?

/Sleven
Ett bra byte. :tummenupp
Nu när man "vant sig" vill man ju inte ge bort det i onödan. :mad: ;)
Angående hojen så är det inte helt klart vad som orsakade det. Troligen en rad små faktorer som vi har åtgärdat. I vinter ska jag fixa till alla packningar, reedventiler etc så jag är säker på att den inte drar tjuvluft ngnstans.

Stort grattis, o din hoj är ju så jävla snygg också :yoparty
Fan vad jag saknar tvåtaktsreveljen trots allt strul man haft. De blir så jäkla skönt när det sen stämmer till slut :)
Finns inget som tvåtaktsrevelj och att efter sju sorger och åtta bedrövelser få till det. :)

HEJA GUSTAV! You did good!

Jag hade gärna läst lite redogörelser för väghållningsmässiga tillkortakommanden på knackig engelska. Annars var det en trevlig rapport och ett gigantiskt kliv framåt/uppåt i din karriär. Nu ringer de snart från VM och frågar efter din förarexpertis, for sure.
Well. Jag är kass på det där med roliga intervjuer, mer som Pedrosa helt enkelt.
Telefonen har till min stora förvåning varit helt tyst. :confused:

Last edited:
Goodstuff på pallen... gick alla andra blårykare sönder?

Kan inget annat än att buga och gratulera

Bra kört

/Hakan

/Sleven
Vi ska egentligen inte diskutera onda handleder (Nisse Järnet med tvådelad höft fast ändå <58 tider kan råka läsa...) men så är det, handajä-eln är inte bra än! Ska även vara i USA veckan innan och landar fredag em i Sthlm så jag skulle nog ha bangat Falken ändå.
Men börja redan nu att spara för vårläger på Brno 2009, ny fiiiiiiin asfalt och kurvor där man kör "på sväng"! :D

Vi ska egentligen inte diskutera onda handleder (Nisse Järnet med tvådelad höft fast ändå <58 tider kan råka läsa...) men så är det, handajä-eln är inte bra än! Ska även vara i USA veckan innan och landar fredag em i Sthlm så jag skulle nog ha bangat Falken ändå.
Men börja redan nu att spara för vårläger på Brno 2009, ny fiiiiiiin asfalt och kurvor där man kör "på sväng"! :D
Brno it is :yoparty

Nyheter
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...