Racerapport ERF i Anderstorp

så här såg bakdäcket ut efter racet, samma däck hela racet.
inte så konstigt att det spann på slutet, tidigare under racet när jag körde så va det inte så stora pölar på rakan men när man körde igenom dom så hann ju däcken börja spinna för att direkt greppa igen, inte lätt att va däck då direkt.
Men på sidorna va det som nytt, riktigt bra grepp över hela banan förutom i sista vänstern, de målade start strecken som sträcker sig ända in i böjen va rätt hala, men va fanken, det va bara att pruta lite där.

Bifogat

• 6timmarbak.jpg
    6timmarbak.jpg
    62.7 KB · Visningar: 80
Chrille skrev:
Tänker inte erkänna det igen men 1,57 på Atorp i ösregn är fanimej inte kattskit. Imponerande Mumlan, men tack vare regnet har farbror Chrille fortfarande det bästa personliga på Atorp.

Grattis till placeringen!
Hörrö! Jag körde 1,54.9 på mitt snabbaste. Dessutom många 1,55-1,56 :fatta!

Nr:18 skrev:
Hörrö! Jag körde 1,54.9 på mitt snabbaste. Dessutom många 1,55-1,56 :fatta!

Nej nej, det var inte du. Det var ju Reuterholt. Du körde ju på 2.14!

Du får inte blanda ihop dröm o verklighet Stefan! Du drömde at du körde 1.56 på torrt.

:kiss

jorpes skrev:
Nej nej, det var inte du. Det var ju Reuterholt. Du körde ju på 2.14!

Du får inte blanda ihop dröm o verklighet Stefan! Du drömde at du körde 1.56 på torrt.

:kiss
Minns bestämt att jag rundade dej både i opelkurvan och på yttern i karusellen. Med 5 varvs mellanrum........ :arsele

Minns bestämt att jag rundade dej både i opelkurvan och på yttern i karusellen. Med 5 varvs mellanrum........ :arsele

Nej nej... Nu har du drömt igen... förnekar! det var inte jag. O den enda gång jag blev omkörd av dig var när jag stod "in der LecaSee" och lyfte bajken själv med alla krafter... :fatta!

jorpes skrev:
Nej nej... Nu har du drömt igen... förnekar! det var inte jag. O den enda gång jag blev omkörd av dig var när jag stod "in der LecaSee" och lyfte bajken själv med alla krafter... :fatta!

Ja då MÅSTE det ju ha varit Sölebo!

bara att gratulera, tänker inte ursäkta mig på nått sätt, bara köra bättre nästa gång.

Dej rundade jag på yttern efter gamla start och målrakan :tomten

JajajajajajajajajajajajaJAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi har hört att du kört fort i helgen nu! Du behöver inte gnugga in det mer. Vi är pulveriserade. Vi har berömt dig. Du är JÄTTEBRA!! :tummenupp

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul