Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grattis för tusan! Kör hårt.
Jag får väl lägga in min partybuss som en liten triggare till ert bygge och kanske lite inspiration...
Efter att under flera sommrar festat i en sketen lite bussrackare höjde jag å polarna ribban lite...
Efter lite bira å vilda planer tog vi tag i våra idéer å under en vinter i ett stort kallt garage på Ekerö började bygget...
Vips så föddes 69:an
Som lite offtopic-info så har det gått åt ca 180-200liter sprit, 600st Carlsberg Sort guld gick åt första året, ca 45 3liters lådvin, 800st vanliga öl fördelat på två år å sedan oräkneliga energidrycker å annat groggvirke. Hur många hamburgare vi har flippat vet ingen. Men att vi har haft fest varenda kväll vi har varit ute har ingen missat där vi har varit. 1800watts ljudanläggning har avslöjat oss flera gånger![]()
satan va pörr den bussen va![]()
Och vad är det där för något? Volvo B58?
En sleten jävla racebuss har just införskaffats för 4000 bagis![]()
Å nu blir de bygga av så härmed påbörjas en ny byggtråd![]()
Fått bekräftelse på vedlådan från kneippbyn idag!![]()
-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Bobbo Werkelin [mailto:bobbo@kneippbyn.se]
Skickat: den 9 februari 2007 14:44
Till: 'Peter Nährström'
Ämne: VB: halloj! kan du lägga in som bokad. Bobbo
Har bokat upp vedlådan til er. Bokningsavgiften är en kall öl och en knapp, jag hämtar ut avgiften vid vedlådan under Lelleträffen 2007. Oki?
Välkommna !!
det är där de händer 1 års jubileum i lådan![]()
hell yeah!! lådan är våår! saknat den jue
hurra! vi har fått en ap bra bussjäkel att dra runt i med.. hmm, kan ju tänka mig att ja bli chaffisen eftersom jag inte har mckort... ?
kan va så att de e c kort lilla gumman så jag e rätt ditsatt![]()
Det lugnt darling jag körde för första gången lastbil idag på körskolan och det var ju hur lätt som helstSå nu är det uppskrivning den 27 och sen äre bokning av uppkörning så snart har man det kortet osså
![]()
E ni trucker´s hela högen eller
Var det på den gamla goda tiden när man i stort sett bara sa "hej, jag har kört lastbil" och sedan fick ett C på körkortet?Ja små vänner. Förr i världen (hösten 1983) fick man C-kort *nästan* lika cornflakesartat som man fick A-kort före 1976...
Ja små vänner. Förr i världen (hösten 1983) fick man C-kort *nästan* lika cornflakesartat som man fick A-kort före 1976...
Jo det var i stort sett så det gick till. Man knallade in på polisstationen och fyllde själv i ett papper, på "heder och samvete"....Var det på den gamla goda tiden när man i stort sett bara sa "hej, jag har kört lastbil" och sedan fick ett C på körkortet?
En sleten jävla racebuss har just införskaffats för 4000 bagis![]()
Å nu blir de bygga av så härmed påbörjas en ny byggtråd![]()
Det är som jag alltid sagt.. du är född i fel kropp![]()
Det är som jag alltid sagt.. du är född i fel kropp![]()
Nänä stumpan det är det ju du som är, det kom vi ju fram till vid ditt höga tjut när vi skulle fånga musen hos din mor![]()
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |