Racebuss

Yes!!! :) :) :) Nu är papprena påskrivna o bussen e betald så nu väntar vi på våren så vi kan flytta den o börja greja :) Men först behöver vi hitta ett STORT garage!!!! Så är det nån som hör nått om uthyrning av nått stort garage eller ja nån stans att få in den bara lada eller nått typ. Ja bara nått som är under tak o tillräckligt högt, så snälla hör av er :) dock gärna i närheten av Borås ;)

Puss på er

Någon som vet hur man reggar "upp" bussen nu får vi bara lasta 300 kg då totalvikten vart sänkt me 2ton för några år sedan..

300kg funkar ju inte typ 1 hoj å halva min röv:va

Någon som vet hur man reggar "upp" bussen nu får vi bara lasta 300 kg då totalvikten vart sänkt me 2ton för några år sedan..

ajdå.. inte bra juh.. vad väger hela bussen då? jag får lasta i stort sett hur möö som helst i min..:) din röv får nog plats där oxå...:arsele

ajdå.. inte bra juh.. vad väger hela bussen då? jag får lasta i stort sett hur möö som helst i min..:) din röv får nog plats där oxå...:arsele

Weeeehoooo!!! :) Efter ca 2timmar, lite kurvor, backar, 2,3 mil o två bogserlinor senare har vår "kära" buss hittat hem till borås. Ingen lätt uppgift, men som tur är kunde vi lita till vårt budord: "Så länge det finns tejp finns det hopp" Allt går om man bara vill :)

Hmmm de gick ju rätt smidigt bogseringslinan brast ju bara på 5 ställen:tungan

Filmen vet jag dock ej om jag vågar lägga ut de va lite tjejsnack i bakgrunden *kan bli pinsamt*

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back