Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goodstuff skrev:Vad finns det för möjligheter att köra race utomlands med våran svenska B-licens?
250 cc för min del.
Vet att SO:t i Finland har 250cc men annars? Skulle vara fränt att få köra på Assen innan man dör....![]()
Goodstuff skrev:Var kan man hitta info om b-race i Holland? Körs det i samband med ONK?
Goodstuff skrev:Vad finns det för möjligheter att köra race utomlands med våran svenska B-licens?
250 cc för min del.
Vet att SO:t i Finland har 250cc men annars? Skulle vara fränt att få köra på Assen innan man dör....![]()
Axxexs skrev:Är ganska svårt att hitta. Dels för att dom skriver på ett skumt språk!
Dom racen körs inte på ONK. Då kör bara A-förare. Frågade på när jag var på Assen en gång för att kolla när deras olika cuper gick på där. Var själv intresserad av att köra ett race på Assen i deras aprilia challange cup. Får nog skicka e-mail till nån Holländare och fråga tror jag.
Danska racen som går i Polen körs 6-8 maj och 29-31 juli. Banan heter Tor Poznan och ska visst vara en ex GP-bana och ska vara stor och fin som Anderstorp. www.aw.poznan.pl/tor/index.htm
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026