Race på Knudan söndag 23 september 9-12

Och du läste det när? :fakta

Om du med det vill antyda att jag BORDE segla in på HMS hemsida lite oftare, och kolla av, så undrar jag: Varför då? 2009 var väl senaste gången HMS arrangerade något för RR, och att det nu sker igen kommer som något av en överraskning! Kul sådan dock!!!:tummenupp

Om du med det vill antyda att jag BORDE segla in på HMS hemsida lite oftare, och kolla av, så undrar jag: Varför då? 2009 var väl senaste gången HMS arrangerade något för RR, och att det nu sker igen kommer som något av en överraskning! Kul sådan dock!!!:tummenupp
Citat från filmen Smala Sussie: Du är som en bajskorv som flyter upp hela tiden.... men jag älskar dig :krama

{Borttappat citat från sundgren}

Ohhh. Vilket erbjudande. Hållinder och iven klitmöller kunde ju köra fort på liknande skrot.

Igelhammar- har du hittat svetsen?

Last edited:
Helvete!
Jag som deppat ett par veckor i onödan för att jag trott att säsongen var slut, helt i onödan! Nu får jag deppa hela vintern för att jag fångade infon för sent för att kunna vara med
Svårfångad info eller jag som är klantig?

I vilket fall som helst är det kul att Hyllinge är på g igen!

Henrik

Last edited:
Helvete!
Jag som deppat ett par veckor i onödan för att jag trott att säsongen var slut, helt i onödan! Nu får jag deppa hela vintern för att jag fångade infon för sent för att kunna vara med
Svårfångad info eller jag som är klantig?

I vilket fall som helst är det kul att Hyllinge är på g igen!

Henrik
Slå inte på dig själv, hade inte Sunken lobbat här på SH hade i stort sett ingen visst att det gick ett KM på Knudan.

Tack för blöt, men fint KM. Hoppas Hyllinge kan dra ihop något till våren igen.

Häls John J :tummenupp

Blött var det.
Ungarna dyngsura.
7 hojar till kval och 6 till race.
3 sidvagnar varav den ena åkte på slicks, fick förklaring av föraren att regnhjulen passade inte.

Såg dig uppe på balkongen innan starten, letade efter er efter racet men då var ni redan borta. Ni skulle kommit ner i boxen och värmt er..

Skön stämning idag tycker jag trots vädret. Synd att inte fler dök upp och gasade. Blev mycket "Bang for the Buck idag" :tummenupp

Tack alla som var delaktiga!

Såg dig uppe på balkongen innan starten, letade efter er efter racet men då var ni redan borta. Ni skulle kommit ner i boxen och värmt er..

Skön stämning idag tycker jag trots vädret. Synd att inte fler dök upp och gasade. Blev mycket "Bang for the Buck idag" :tummenupp

Tack alla som var delaktiga!

Vi gick upp mot tunneln och kollade på starten i sidvagn sen åkte vi hem, Felicia somnade innan vi hade kommit ut på "stora" vägen.
Det var ju synd.

Men tjejerna hade skoj trots regn och lite deltagare.

Hoppas på tidigare info nästa gång så fler anmäler sig förhoppningsvis ivf.

Tack för blöt, men fint KM. Hoppas Hyllinge kan dra ihop något till våren igen.

Häls John J :tummenupp

Well done! Nästa vår körs väl KM1 på våren i HMS framtida ÅRLIGA KM-serie... Eller? Tycker att mitten slutet på april vore en fin vårmönstring inför SM på Torpet. Vad säger SVEMO-representanten? Micke? Borde inte SVEMO uttala sig här? Typ
- Som SVEMO-representant för SVEMO Södra tycker jag att det vore KALAS om HMS hade årligt KM med KM1 på våren i april. Mozz, gammal rutinerad tjötröv håller med!:tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph