Race på Knudan söndag 23 september 9-12

Mmm.. DET VA GREJER DET!! :banana

Men framförhållningen är ju hyffsat kass tyvärr som vanligt från HMS håll... lite synd. För det är som Mossberg
skriver en rolig avslutning som man kan köra på med överblivit material från säsongen (välja de bästa beggade
däcken man har mm :) )

Det skulle man ju kört. Men ojda, min bajk e ju kass, hål o blocket. Känner du till något om det Benny? :-)

Jag hade gärna kört och tycker det är ett fantastiskt bra initiativ!!!
Tyvärr är jag uppbokad :gråta
Hade varit en perfekt avslutning på säsongen!:yoparty

Hahaha!... mmm.. suck
tänkt på det flera gånger under sommaren, men aldrig kommit till skott o ringa dig :)
Mitt livs dyraste varv antar jag...
Jag slår en pling under helgen..

Mmm.. DET VA GREJER DET!! :banana

Men framförhållningen är ju hyffsat kass tyvärr som vanligt från HMS håll... lite synd. För det är som Mossberg
skriver en rolig avslutning som man kan köra på med överblivit material från säsongen (välja de bästa beggade
däcken man har mm :) )
Jag postade detta igår ja, men på HMS sida har det legat uppe ett bra tag... jeffla latmaskar som ska ha allt på silverfat... Puss :krama

Det skulle man ju kört. Men ojda, min bajk e ju kass, hål o blocket. Känner du till något om det Benny? :-)

Kom ner och kör på Bajaräcern, den funkar och jag har regndäck/slicks, du får låna den gratis!!!

Magnus , kom nu ner och kör lite med oss, du behöver värma upp lite innan Assen.
Jag är på!!!

/John J:banana

Magnus , kom nu ner och kör lite med oss, du behöver värma upp lite innan Assen.
Jag är på!!!

/John J:banana

Du är OK alltså? FINT!
Jag kan inte, har ett gäng barn som ska tas till Liseberg. Men hade jag vetat tidigare (TACK HMS!:krama) så hade det ju kunnat gå....

Du är OK alltså? FINT!
Jag kan inte, har ett gäng barn som ska tas till Liseberg. Men hade jag vetat tidigare (TACK HMS!:krama) så hade det ju kunnat gå....
HMS har haft detta på sin sida länge din senile surgubbe, när läste du där senast? :fakta

Buzz & Kran :musik

Synd att man inte sett detta innan, och kanske bättre att promota det här på Sporthoj till en annan gång.

Någon som vet om man kan anmäla och betala på plats?

HMS har haft detta på sin sida länge din senile surgubbe, när läste du där senast? :fakta

Buzz & Kran :musik

ring östen o fråga på 0413-544343,anmälan skulle varit inne den 19 men dom får ju släppa lite på det så vi blir fler
Synd att man inte sett detta innan, och kanske bättre att promota det här på Sporthoj till en annan gång.

Räkmacka som sagt, åk ut tidigt typ kl 07.00 och anmäl er så löser det sig om du viftar med sedelbunten

Jag sitter INTE i HMS sedan några år tillbaks, jag har inte ens licens, jag bara vill tipsa om att det är race på söndag.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti