Race kommande helg!

Roliga nyheter !!
Jesper och Mats har båda slagit nya personbästa idag på kvalet :hoppa :hoppa
och Dawan har en riktigt bra tid med tanke på hans tråkiga handskada.

Kreuger har inte helt oväntat Pole i R1000 klassen :tummenupp

Det ska bli jäkligt kul att se racen imorgon :Rockbanan

Coolt!

Hur gick det idag då?!

Kreuger kom 1'a såklart : )
AAAHHH1 Fan vad kul GRATTIS!:yoparty :bow Kungligt!

Sitter på ett hotellrum i Kristanstad och kunde som sagt inte komma denna gånger heller! men än en gång grattis!

ps.ReDan, har du bytt telnr? ringde för att få en racerapport när jag var på väg ner... ds.

Mats, Dawan och joppe kom i mål på hedrande plattser : )

Hedrande vet jag inte, men vi kom i mål i varje fall :) Själv lyckades jag inte förbättra min förra 21:a-plats utan det blev samma placering igen. Det går lite för fort i rookie-serien, jag kvalade in med 1.12.4 och det räckte bara till 23:e startplats :galen Det kanske borde finnas en rookie-rookie-600 serie oxå så fler törs och kan vara med...

Hedrande vet jag inte, men vi kom i mål i varje fall :) Själv lyckades jag inte förbättra min förra 21:a-plats utan det blev samma placering igen. Det går lite för fort i rookie-serien, jag kvalade in med 1.12.4 och det räckte bara till 23:e startplats :galen Det kanske borde finnas en rookie-rookie-600 serie oxå så fler törs och kan vara med...

Men jag tycker att alla från Uppsala som placerar sig i en tävling är jättebäst. Grattis till Petter som återigen stod högst på pallen:tummenupp :tummenupp

Mats, Dawan och joppe kom i mål på hedrande plattser : )

Hedrande och Hedrande, trea från slutet är väl kanske inte så hedrande. Hur som helst är jag skitnöjd, har ju inte kört sedan den 9:e Juli då jag bröt handleden. Detta var mitt första race men absolut inte det sista. Jävlar så kul det var.

Hedrande och Hedrande, trea från slutet är väl kanske inte så hedrande. Hur som helst är jag skitnöjd, har ju inte kört sedan den 9:e Juli då jag bröt handleden. Detta var mitt första race men absolut inte det sista. Jävlar så kul det var.

Trea från slutet låter så negativt. Säg att du kom näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-först istället :D

Trea från slutet låter så negativt. Säg att du kom näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-näst-först istället :D
Haha.. :lol

Bra kört allihop och grattis Petter. Alltid lika kul när det står uppsala bor på pallen :) (vilket varit rätt ofta på senaste tiden..)

Tack så mycket allihop! Erat stöd är mycket värt och det känns skönt att veta att ni är med å håller tummarna.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman